داعش یك و نیم میلیارد مسلمان را مرتد می داند!

نویسنده: عبدالله مسلم

داعش یك و نیم میلیارد مسلمان را در جهان به دلیل اینكه افكار آنها را نمی پذیرند؛ مرتد می داند!

داعش (دولت اسلامی عراق و شام) یک گروه تروریستی یی است که در سال ۲۰۱۴ در خاک سوریه و عراق اعلام تشکیل شد، داعش در آغاز تشکیل، یک گروه افراطی با یک عقیده خشک خارجی بود که به هدف ایجاد دولت اسلامی مزعوم خود پا به عرصه وجود گذاشت.

داعش با ابتدای موجودیت خود؛ همه مسلمانان جهان را مرتد و کافر خواند، مگر آنانی که با خلیفه مزعوم آنها بیعت نموده باشد، این فکر افراطی و تند داعش از یک طرف سبب کشته شدن هزاران مسلمان مظلوم و مجاهدین واقعی شد و از طرف دیگر زمینه بهره جویی سازمان های استخباراتی منطقه و فرا منطقه از این گروه فتنه گر در برابر اسلام و مجاهدین مهیا گردید.

این تکفیریون هزاران مسلمان و مجاهد را به قتل رسانیده، مال آنانرا مباح دانسته و ناموس آنان را برای سربازان خود حلال شمردند، آنان نه تنها در برابر مجاهدین قرار گرفتند بلکه یك و نیم میلیارد مسلمان را در جهان به دلیل اینكه افكار افراطی آنان را نمی پذیرند، مرتد خواندند و به همین دلیل همه را از زیر تیغ خود کشیده و میکشند.

داعش در هر جایی که قد علم نموده است قتل، کشتار، نفرت وانزجار را بوجود آورده است، مجاهدین آن سرزمین را بنام های مرتد و مشرک شهید ساخته ملت مسلمان آن دیار را چنان قتل عام کرده است که توگویی این خود کافر محارب است نه مدافع دین!

بلی! از همه کرده مقدمتر برای اینها کشتن علماء و مجاهدین غیور امت اسلامی است زیرا علماء و مجاهدین مدافعین واقعی اسلام و مسلمانان اند و امت اسلامی را از خطرات کفر، شرک و الحاد نجات میدهند و اقامه نظامی اسلامی را مینمایند چیزی که داعش هرگز خواهان آن نیست زیرا به آن دینی که علماء اهل اسلام دعوت میدهند و به آن شریعتی که مجاهدین برای اقامه آن جان و مال خود را قربان مینمایند؛ نزد داعش مردود اند و آنها هرگز ایمان ندارند بلکه دینی را میخواهند تطبیق نمایند که ذوالخویصر آن گستاخ عصر رسول الله صلی الله علیه وسلم به آن ایمان داشت و بالای پیامبر صلی الله علیه وسلم فریاد زد که ای محمد عدالت بکن! رسول الله صلی الله علیه وسلم فرمود: اگر من عدالت نکنم پس در روی زمین کیست که عدالت الهی را پیاده نماید!

بلی زمانه ها تغییر میکنند، اجساد همچو ابوجهل ها، ذوالخویصره ها و عبدالله ابن سبا یهودی ها تبدیل میگردند اما افکار و اندیشه ها باقی میمانند! ولی فراموش نباید کرد که در مقابل هر فرعونی ، موسی یی عرض اندام میکند و فرعونیان و ذوالخویصره ها را علی گونه از دم تیغ میگذرانند! و دین وسطیت محمدی را که با شعار «تعالوا الی کلمة سواء بیننا و بینکم» همه مردم را از عمق چاه جهنم خارج کرده به فراخنای جنت داخل نماید را در اکناف جهان نشر و پخش مینمایند.

 و ماذلک علی الله بعزیز

عبدالله مسلم
Exit mobile version