در دفاع از امت

عزیزالدین مصنف

وزير دفاع كه وظيفه كميسيون امنيتی و تصفیوی را نيز بر عهده دارد، به حضور مردم حاضر می‌شود، خبرنگاران جمع‌شده در مركز رسانه‌ها منتظر خوش‌خبری‌های جديدی هستند، هر یک تلاش دارد که نخستین مروارید زبان رهبر جوان را من بازتاب دهم.

سپه‌سالار به عنوان نماینده ملت خود در مقابل امت صحبت می‌کند، این یک مرحله سرنوشت‌ساز است، آنچه دیده می‌شد اکنون باید به زبان خوانده شود، از پیشرفت ارتش‌های دلیر یادآوری شود، دست‌آورده‌های قهرمانان گم‌نام چیستند؟ چگونه امانت باقی‌مانده از خون شهدا را نگهداری کنیم؟ کلیدهای پایداری این نظام چیست؟ چگونه می‌توان حق امت را از جانب خود ادا کرد؟ و عالی‌ترین اهداف امارت چه زمانی محقق می‌شود؟

سپه‌سالار جوان بعد از حمد و شکر خداوند متعال به اختصار به مراحل آزادسازی کامل کشور از اشغال آمریکا می‌پردازد و درباره اهداف آینده می‌گوید: ما به کمال جدیت از کشورهایی که عناصر شرور خارجی از طریق آن‌ها وارد افغانستان می‌شوند، می‌خواهیم که مرزهای زمینی و هوایی خود را به طور جدی کنترل کنند و از ورود عناصر شرور از طریق آن‌ها به افغانستان جلوگیری کنند.

تاجیکستان و پاکستان مخاطبین ویژه شان بودند که اگر این دو کشور در اقدامات خود تجدید نظر نکنند دور نیست که به سرنوشت اربابان خود دچار شوند.

پس از استقرار نظام اسلامی انواع فتنه‌ها و فتنه‌جویان با خاک یک‌سان شده‌اند، آدم‌ربایی و عناصر مشمول آن از بین رفته است، فساد و جرئت فساد مردود شده‌ است، بر اساس فرمان ویژه امیرالمؤمنین حفظه‌الله کشت و تولید مواد مخدر به صفر رسیده است، استفاده کنندگان مواد مخدر در مراحل مختلف به اساس یک سیستم ویژه تداوی می‌شوند، بعد از اعلام عفو به‌ کسی سخن تندی گفته‌ نشده در و هیچکس جرئتش را ندارد، مدارس اعداد گاه و بی‌گاه جوانان فداکار را با روحیه دفاع از نظام اسلامی به جامعه تقدیم می‌کنند، تفاوت راعی با رعیت فقط در تقوی است، تمام چرخ نظام جهت همکاری با مهاجرین به حرکت آمد، مواجه شدن با چنین وضعیت غیر مترقبه و این بار سنگین را به دوش نهادن فقط یاری خداوند بود.

در داخل نظام، کمیسیون مشترکی از ادارات ملکی و نظامی ​​در حال فعالیت است، هرکسی که مرتکب به اقدامات خلاف شرع پنداشته شود، بلافاصله از صف اخراج می‌شود و با تشکیل دوسیه رسمی برای رسیدگی نهایی به محاکم عالی تحویل داده می‌شود.

پس از اعلام امنیت خوشایند، سپه‌سالار جوان با شکوه تمام چشمان عمری خود را بالا می‌برد گویا موقف جدیدی را بیان می‌کند، او به‌ نمایندگی از ملت؛ درد امت را تسکین می‌خواهد، غزه حق فلسطین است و احیای این حق بر عهده همه رهبران اسلامی است که برای دفاع از آن آستین همت را بالا کنند.

مراسم تبریک پیروزی مجاهدین در منطقه محدود جغرافیایی را به سربازان گمنام حماس تقدیم می‌دارد، با سر بلند اعلام می‌کند که اسرائیل، غاصب سرزمین مبارک فلسطین است، وظیفه شرعی همه مؤمنان است که در این مبارزه برای آزادی با فلسطینی‌ها شرکت کنند.

عبدالله مسلم
Exit mobile version