در مقابل داعش چه باید کرد؟

نويسنده: عبدالله مسلم-

داعش که به حیث خوارج امروزی در جامعه اسلامی ظهور نموده است حیثیت عضو سرطانی یی را دارد که بدون قطع نمودن آن دیگر علاجی برای رهایی از این دانه سرطانی وجود ندارد، بلکه با الهام از فرموده رسول الله صلی الله علیه وسلم که فرمودند: لأقتلنهم کقتل عاد و ثمود، یعنی هرجایی که این فتنه گران دریافت گردیدند، باید یکایک گردن آنان قطع گردد.

بلی! داعش نه تنها که هیچ گونه مشروعیت شرعی و دینی ندارد و سبب فتنه در میان مسلمانان گردیده و ده ها جوانان مسلمان را گمراه نموده بلکه از یک طرف داعش به علت اینکه تمام مسلمانان عام وخاص را واجب القتل میداند، هزاران مرد، زن، اطفال، کهن سالان و حتی علمای دین، مجاهدین و مخلصین دین اسلام را به اشکال بسا وقیحانه به شهادت رسانیده است و از طرف دیگر داعش به حیث پروژه استخباراتی یهود و کفار در میان مسلمانان دارد فعالیت مینماید و آن اهدافی را که کفار با آن همه چل و نیرنگ خود نتوانستند انجام دهند این سگان جهنم به حیث اجیران مزدبگیرشان؛ یکایک آن اهداف آنان را تطبیق مینمایند.

لذا:

لله الحمد نظام کنونی اسلامی ما با الهام از ارشادات نبوی صلی الله علیه وسلم؛ مبارزه دربرابر داعش و خوارج امروزی را وجیبهء شرعی و انسانی خود دانسته و هر آنجا که داعشی سربلند میکند با ضربه آهنین و کوبنده شیران سربکف امارت اسلامی قرار گرفته و زمین گیر میگردند.

عبدالله مسلم
Exit mobile version