دلایلی که داعش پروژه امریکایی و اسرائیلی است!

عبدالله مسلم

زمانیکه امریکا متوجه شد که از دست سلحشوران طالبان در افغانستان و مجاهدین در سوریه و عراق دیگر پیروز نمیشود، پروژه داعش را با همکاری اسراییل و منطقه ایجاد نمود تا از یک طرف اسلام را در جهان دین بربریت و وحشت معرفی نماید و از طرف دیگر مجاهدین را از داخل صفوف شان ضربه سنگین زند، لذا امریکا داعش را با سیل تبلیغات جهانی در برابر مجاهدین ایجاد نمود، و به حیث پروژه اوپراتیفی در برابر اسلام و مجاهدین از آنان کار گرفت، و اهدافی را توسط آنان ازبین برد که خود و لشکریانش از رسیدن به آن اهداف عاجز مانده بودند، همین بود که داعش به نام خلافت اسلامی مزعوم هزاران مسلمان را به دام خود انداخته و علیه مسلمانان و شعایر اسلامی قیام نمود، هزاران مجاهد و قیادت های جهادی را به شهادت رسانید، و مسلمانان را با بهانه اینکه مرتد و مشرک اند (العیاذ بالله) به کام مرگ کشانید و هزاران جوان، مردان، زنان، محاسن سفیدان و حتی کودکان معصوم و شیرخوار را به جرم مسلمانیت تکه و پارچه نمود.

وبا این اکتفا ننموده گروه های جهادی علیه امریکا و اسرائیل را هشدار داده و بیانیه داد که اگر در برابر اسرائیل و امریکا جهاد نمایید همه تان را از دم تیغ میگذرانیم که مصداق عملی آن طالبان افغانستان و حماس غزه را میتوان نام برد، که داعش طالبان را بنام مرتد و حماس را بنام مشرک خطاب نموده و بارها هشدار داده است که نباید با باداران ما جنگ نمایید، این عملکرد داعش به همانند آفتاب روشن میسازد که داعش یک پروژه استخباراتی بوده و با اشاره امریکا و اسرائیل فعالیت خود را به پیش میبرد و از آنان هدایت میگیرد.

بناء دلایل زیادی وجود دارد که ثابت میسازد که داعش پروژه امریکایی است؛ و ما در اینجا مختصرا به بعضی از آن موارد اشاره مینماییم:

اولاً اینکه همه برادران مجاهد و مردم متدین افغانستان شاهد اند که در زمان اشغال افغانستان هرجایی که داعش در محاصره طالبان قرار میگرفت توسط هلیکوپتر های امریکا از ساحه انتقال داده میشدند تا اینکه داعش توسط طالبان کشته نشوند و ازبین نروند، و ده ها موارد وجود دارد که امریکا داعش را حمایه مالی و لوژستیکی مینمود و توسط طیاراتش به داعش مواد خوراکی و نظامی را میرسانید.

ثانیا: شواهدی وجود دارد بر اینکه از اهل خود آنان بر ارتباط شان با امریکایان و اسرائیل شاهدی میدهند:

الف: بر اساس گزارش وترنز تودی در ۲۹مه سال ۲۰۱۸، اعضای موساد یک مرکز آموزشی برای داعش را در میدان هوایی جلال‌آباد ایجاد کرده بودند که داعشی‌های مسلّح را از ترکیه و عراق به آنجا انتقال داده و آموزش میدادند.

ب: راند پاول، سناتور جمهوری‌خواه آمریکا، می‌گوید: داعش در سوریه متحد ما بود، ما برای عقب راندن نیروهای وفادار به دولت دمشق، به شبه‌نظامیان سلاح دادیم.

ج: مایکل تی. فلین، رئیس سابق آژانس اطلاعات دفاعی پنتاگون، نیز در یک گفت‌وگوی تلویزیونی با شبکه‌ی «الجزیره» اعلام کرد که رشد داعش نتیجه‌ی مستقیم حمایت ایالات‌متحده از شورشیان سوری بود.

د: همچنین در افشاگری‌های ادوارد اسنودن، پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا، علیه دستگاه‌های اطلاعاتی این کشور، در این‌باره آمده است: «سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در شکل‌گیری داعش نقش داشتند و در عملیاتی با نام لانه‌ی زنبور، گروه داعش را تشکیل دادند، دف عملیات «لانه‌ی زنبور» تشکیل گروهی با شعارهای اسلامی است که تندروها را از سراسر جهان جذب کند و براساس اندیشه‌های تکفیری، سلاح خود را به‌سوی کشورهای مخالف موجودیت رژیم صهیونیستی نشانه بگیرد.

هـ: رئیس مؤسسه‌ی صلح ران پال آمریکا، نیز در گفت‌وگویی اعلام کرد: «ایالات‌متحده به‌دلایل تاکتیکی و نه ایدئولوژیک، به رشد داعش کمک کرده است…

و: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا، نیز در سخنانی دولت اوباما را متهم کرد که به‌صورت فعالانه از گروه‌های افراطی سلفی که بعداً به داعش تبدیل شدند، حمایت کرده است. ترامپ بارها تأکید کرد من می‌خواهم بگویم که هیلاری کلینتون مکار نیز یکی از بنیان‌گذاران داعش است.

ز: پس از حمله‌ی جنگنده‌های ارتش آمریکا به مواضع ارتش سوریه، ماریا زاخاروا، سخنگوی وزارت خارجه‌ی روسیه، در گفت‌وگو با شبکه‌ی تلویزیونی «روسیه۲۴» گفت: «اگر پیش‌تر به این شک داشتیم که جبهه‌النصره این‌گونه مورد حمایت قرار می‌گیرد، اکنون پس از حمله‌ی هوایی امروز علیه ارتش سوریه به این نتیجه واقعاً دهشتناک برای کل جهان رسیدیم: کاخ سفید از داعش حمایت می‌کند».

با وجود این دلایل و صد ها دلایل دیگر امریکا بیشرمانه ادعا مینماید که علیه داعش خوارج و رهبران آنان مبارزه میکند و آنان را میخواهد نابود کند در حالی که خلیف درجه یک آن چندی پیش برای داعشیان هم مرز خود تجهیزات نظامی و اسلحه تقسیم نمود تا از اسرائیل حمایت و حفاظت بنمایند، همین بود که داعش بیانیه یی صادر نموده حکم ارتداد مجاهدین حماس را صادر نمود و گفت که منتظر باشید همه تان را از دم تیغ میگذرانیم.

با این همه شواهد و دلایل عینی در کنار عقاید منحرف و عملکرد ضد اسلامی داعش اگر کسی بازهم باطل بودن داعش و پروژه امریکا و اسرائیل بودن آن را رد نماید؛ باید درحقیقت ایمان خود شک نماید.

عبدالله مسلم
Exit mobile version