رهبران با تدبیر نظام اسلامی

ثوا‌ب‌ جان اسلامیار

اگر به تاریخ اسلام و افغانستان دقت کنیم از خطوط طلایی آن معلوم خواهد شد که علمای دین به عنوان رهبران و پیشروان در میدان جهاد و غزوات در مقابل نیروهای قدرت‌مند کفر در خط مقدم ایستاده‌اند،‌ آن‌ها با کمال اخلاص و شجاعت فراوان از اسلام، ملت و تمامیت ارضی دفاع کرده‌اند.

شکست سه امپراتوری کفری در قرن اخیر برای ملت مجاهد افغانستان دست‌آورد و افتخار بزرگی است و در این راستا علما در خط میراث انبیا رسالت خود را با اخلاص، صداقت و درست‌کاری انجام داده‌اند، نظام حاکم محصول فداکاری‌هایی است که در تاریخ معاصر نمونه‌ای ندارد، در این نظام چنین رهبران سرافراز و جوانان شجاعی وجود دارند که خداوند متعال آن‌ها را در بسیاری از آزمایشات سخت پیروز میدان کرد‌ه‌اند، در میدان ایثار و فداکاری یاد یاران جان‌برکف منجی عالم بشریت را به امت یادآور شدند، به ثروت و قدرت دنیا اهمیت ندادند؛ نه گردن به بردگی ده‌ها کشور جهان خم کردند و نه تحت تاثیر قدرت هسته‌ای کسی قرار گرفتند.

سران ا.ا.ا در میدان استواری و پایداری چون کوه در برابر باد از خود استقامت نشان دادند، بر خون شهدای گل‌گون کفن معامله نکردند، پیشنهادهای جهان کفر را که گویا به شما پول، قدرت و منصب خواهیم داد تا از دعوای خود بگذرید، را به هیچ وجه قبول نکردند. الحمدلله ا.ا.ا تمام وعده‌ها را عملی کرد؛ آزادی، استقلال و آرامش را برای مردم به ارمغان آورد و نظام مقدس اسلامی را در سرزمین مقدس کشور عزیز پیاده کرد.

نیروهای اشغالگر با چشمان باز در انقلاب بیست ساله‌ی گذشته مشاهده کردند که عمامه‌پوشان با وضعیت تهی‌دستی اما قدرت ایمان، طولانی‌ترین جنگ تاریخ را که از لحاظ مادی نابرابر بود، به‌ پیش می‌بردند.

رهبران ا.ا.ا با عزم فولادین و نیروهای آهنین اسلام و غازیان قهرمان با پیچاندن بمب‌ها و آتش‌ها بر جوانی سر افرازشان، قدرت بزرگ هسته‌ای را در صفر ضرب نموده و شکستس داد، کفار جهان پس از 20 سال مبارزه مقدس مجبور به صلح شدند و با چشمان افتاده از کشور گریختند.

با این کار نیروی مقدس ا.ا.ا بار دیگر در عرصه نظامی و سیاسی با سربلندی به پیروزی رسید، در نتیجه قربانی‌های مذکور عزت، افتخار و آزادی جهانی را به دست آوردند، اکنون ا.ا.ا تنها نظام اسلامی در جهان است که همه تصمیمات در آن بر اساس شریعت کامل اسلامی و قرآنی اتخاذ می‌شود و مردم آن به زیر چتر این نظام به زندگی شیرین خود با کمال اطمئنان ادامه می‌دهند. الحمدلله!

به امید حاکمیت و تقویت نظام اسلامی به سطح بین‌المللی! با عشق و علاقه اسلامی و فرهنگی!

عبدالله مسلم
Exit mobile version