ریچارد بینت؛ نماینده افکار شیطانی جهانی!

ماهر بلال

UN یا سازمان ملل متحد یک سازمان شیطانی و دجالی است که هر فرد جهان آنرا میشناسد، این سازمان آشکارا ادعا می کند که به بشریت خدمت می‌نماید، اما در واقع آله دست ایلومیناتیان و صهیونیست‌ها است.

سازمان نام‌نهاد ملل متحد مسئول جنگ و ناامنی در کشور های اسلامی وغیر اسلامی است، زیرا این سازمان با سیاست دجالی خود به هر نقطه از جهان فوج خود را فرستاده است، آنها را به قتل میرساند و خود از نمایش آنان لذت می‌برد.

اصلا این سازمان برای یک هدف مهم ایجاد شده بود که از آدرس آن باید حقوق همه ملت‌ها رعایت و احترام می‌شد؛ اما آمریکا که اکنون همه سازمان‌های جهانی تحت تأثیر آن قرار دارد؛ هدف اصلی این سازمان را از بین برده و اهداف سیاسی خود را توسط آن به پیش گرفته است.

نکته شگفت‌انگیز اصلی این است؛ که تمام کفار و غیر کفار وابسته به سازمان مذکور؛ در آغاز قرن بیستم بالای حکومت امارت اسلامی هجوم آوردند، بیست سال تمام جنگیدند، امارت اسلامی را به عنوان حکومت تروریستی به جهانیان معرفی کردند و هنوز هم سنگ به پای امارت اسلامی میزنند؛ اما در برابر یهودیان و صهیونیست های اسرائیلی مهر سکوت بر دهن زده اند.

علیه آن یهودیانی که ۱۴۰۰۰ زن را به شهادت رسانیدند، هزاران کودک و محاسن سفید را قتل عام کردند، هزاران خانه را بمباران نمودند، میلیون ها نفر را بی خانمان کردند و مرتکب چنان جنایاتی شدند که با یاد آوری آن موی انسان روی بدنش می‌ایستد، آشکار و پنهان مظلومین را ذبح کردند، سوزانیده و گوشت شان را خوردند، اما این نمایندگان دجال حتی به آنها اهمیتی ندادند و نه قدرت های بین المللی را به دنبال آنها فرستادند و نه هم برای توقف این جنایات؛ مبارزه کرده و جنگیدند و حتی خواستار دفاع و کمک به آنها نیز نشدند.

اما در برابر امارت اسلامی بیست سال پیش؛ متحدان غربی را تشویق به حمله بالای افغانستان کردند ولی در مقابل تروریست های اسرائیلی سکوت؟!

اما چرا ؟ پاسخ آن ساده است که این سازمان بر اساس کفر بنا شده است، همه مجامع، سازمان ها و نهادهای سیاسی و مدنی به نفع کفر کار می نمایند، امت اسلامی را تحقیر نموده و هر نوع منافع علیه اسلام را تضمین می‌نمایند، به همین سبب به نمایندگان دجالی این سازمان عقیده و باور نداشته باشید، بلکه بدانید که برگردانیدن اتحاد و وحدت اسلامی لازم و مهم است.

لازم به یادآوری است که با اعلام لیست سیاه نشست ریچارد؛ امارت اسلامی افغانستان یک بار دیگر استقلال مقدس خود را آشکار کرد و بار دیگر هرنوع فرمایشات سازمان های کفری را بر چهره آنان زد بدان سبب جنگجویان کرایی آنان به خاطر انتقام رسوایی اربابشان به جوش خواهند آمد ؛ اما الحمدلله!
این دشمنان اسلام مانند گذشته کر و کور خواهند بود، الله متعال آنها را دست بسته به نیروهای امارت اسلامی تحویل خواهد داد. إن شاء الله

ابو صارم
Exit mobile version