شادی خوارج از شهادت اسماعیل هنیه

صفت الله سیاح

اکثراً دشمنان اصلی ما برای نابودی رهبران ما نقشه می‌کشند و سعی دارند نقشه‌های شان به نتیجه برسند اما چون خداوند همیشه فریب‌کاری‌های آنها را خنثی می‌کند، لازماً عده‌ای را به نام مسلمانان تربیت کرده‌اند تا به راحتی به اهداف کفار برسند و نابود شان کنند. یکی از این مکلفین و موظفین خوارج (داعش) این عصر است.

 

امروز که امت اسلامی به خاطر شهادت یک مسلمان و مجاهد بر گلیم اندوه نشسته است، خوارج امروزی (داعش) به یک‌دیگر پیام تبریکی ارسال می‌کنند و اسماعیل هنیه را به هلاکت نسبت می‌دهند!.

 

آن‌ها همیشه به نقطه‌ی که منافع کفار در آن باشد، حمله کرده‌اند، اکثریت رهبران تأثیرگذار ما در طول تاریخ توسط خوارج یا افرادی که خود را به اسلام و مسلمانان نسبت داده‌اند، به شهادت رسیده‌اند.

 

مانند حضرت عثمان رضی‌الله‌عنه که توسط باغیان به شهادت رسید و تفرقه بین مسلمانان و شهادت هزاران مسلمان دیگر پس از شهادت شان بر هیچکس پوشیده نیست.

 

حضرت علی کرّم‌الله‌وجهه به دست خوارج به شهادت رسید و…

 

اما در حال حاضر خوارج معاصر (داعش) برای انجام این کار پیش‌قدم شده است؛ از سال ۲۰۱۴ آ‌ن‌عده از رهبران امت اسلامی که بیش از همه مورد تعقیب کفار بودند، را به شهادت رسانده است مثلاً آمریکا برای کشتن شیخ ابوخالد سوری ۱۰ میلیون دالر آمریکایی جایزه تعیین کرده بود اما خوارج امروزی وی را توسط فرد انتحاری کننده مفت به شهادت رساند.

 

اگر در اینجا اسامی مجاهدانی را که توسط خوارج برای آمریکا و اسرائیل مفت به شهادت رسیدند بنویسیم، نوشته بسیار طولانی می‌شود، به همین بسنده می‌کنیم.

 

خوارج عصر (داعش) تمام تلاش خود را کرده‌اند تا رهبران جهاد بین‌المللی را به شهادت برسانند؛ اگر خودشان نتوانند و کفار آن‌ها را شهید کنند، اظهار خوشحالی و خرسندی می‌کنند مانند شادی که امروز به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه ابراز داشتند.

 

اگر تحقیق کنید، خوارج امروزی بیشتر از کافران، مسلمانان به‌ویژه پیشوایان و رهبران را کشته‌اند. در اینجا مصداق این حدیث رسول الله صلی الله علیه و سلم قرار می‌گیرند که فرموده است: (یقتلون اهل الاسلام ویدعون اهل الاوثان، یمرقون من الاسلام کما یمرق السهم من الرمیة) رواه البخاری و مسلم. آنها (داعش) مسلمانان را می‌کشند و کافران را رها می‌کنند، مانند تیری که از کمان بیرون می‌شود، آن‌ها از اسلام خارج می‌شوند.

ابو صارم
Exit mobile version