شبههء پوچ داعشیان و دفع آن!

نویسنده مهتاب الدین الافغانی

مترجم عبدالله مسلم

خوارج امروزی بالای امارت اسلامی اعتراض می کنند که چرا به سفیران و تجار کشورهای دیگر در افغانستان امن می دهد؟ و چرا با همه کشورها از جمله آمریکا قرارداد نجنگیدن را امضا کرد؟ حالانکه این کفار محارب هستند و به مسلمانان ظلم می کنند و آنها را می کشند و شکنجه می کنند؟!

پاسخ: ای خوارج و داعشیانی که از سیرت پیامبر صلی الله علیه وسلم آگاهی ندارید و به کلی بی خبر هستید! گوش کنید، اگر امارت اسلامی در اینجا به کسی امن می دهد، یا اگر به آمدن تجار و سفیران کدام کشور زمینه برابر نموده و امنیت میدهد این کدام کار عجیبی ویا منافی اسلام نیست بلکه این تقاضای شرایط کنونی است!

 مگر رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم چنین کاری نکرد، در تمام مدینه حکومت داشت و باز هم با کفار دیگر روابط تجاری دیپلماتیک برقرار نموده بود، و در حالیکه حاکم مدینه منوره بود ولی با یهود معاهده نجنگیدن را امضا نمود اما با مشرکین اعلان جنگ کرد؟! ابوسفیان از مکه خارج می شود و به مدینه می آید ، وارد خانه رسول الله صلی الله علیه وسلم می شود و رسول الله صلی الله علیه وسلم با او ملاقات مینماید، خوب عزتش را میکند، نه او را می کشد و نه هم زندانی می کند.

آیا مسلمانان و اصحاب مدینه با سایر کفار معامله و داد وستد نداشتند؟ آیا کاروان های تجارتی به شام و یمن نمیرفت؟

آیا پیامبر صلی الله علیه و آله از یک یهودی گندم قرض نگرفت که بعدا ابوبکر رضی الله عنه آن را پرداخت؟ حالانکه همین یهودیان بودند که بر علیه مسلمانان توطئه می کردند و پلان جور مینمودند!

پس ای خوارج! لطفا سیرت زیبای پیامبر صلی الله علیه وسلم را کمی مطالعه کنید و به آن تفکر نمایید ان شالله امارت اسلامی هیچ تصمیمی که به ضرر امت مسلمه باشد نخواهد گرفت، برای ساختن یک نظام و حکومت متمرکز و قوی ضروری است که برخی توافقات سیاسی مخفی نگه داشته شود.

ای داعشیان! این سخن شما که (شما  به نجنگیدن با دنیا معاهده نموده اید و با کفار نمیجنگید) بیانگر کم هوشی شما و افشای اسرار مسلمانان است، آیا شما نمی خواهید که مسلمانان باهم متحد شوند و اخوت اسلامی برقرار گردد؟ جهاد در عراق، سوریه و کشورهای دیگر جریان دارد، آیا این ملیشه های  خلافت و ابوبکر البغدادی است یا مجاهدین القاعده که تحت بیعت یک امیر می جنگند و جهاد می کنند ؟!

 شما نه تنها به امارت اسلامی دست درازی می کنید، بلکه هیچ گروهی از امت اسلامی را حق یا گروه مسلمان نمی گویید، معاهده امارت اسلامی با امریکا کدام سخن بعید و ناشنا نیست زیرا که در حکومت های اسلامی اینچنین بسیار وقایع اند، آیا خود رسول الله صلی الله علیه وسلم در حدیبیه با کفار صلح و پیمان نکرد؟ در همان زمان نیز برخی از صحابه راضی به این تصمیم راضی نبودند، اما چون این تصمیم امیر و پیامبر زمان بود، هیچ کسی از آن سرکشی و بغاوت نکرد، بلکه تمام آنها با دل و جان قبول نموده عملی کردند، که در نتیجه الله متعال مسلمانان را پیروزی نصیب نمود.

 پس شما از صحابه کرام کرده فراتر اسلامخواه هستید؟ آیا شما از پیامبر صلی الله علیه وسلم کرده علم بیشتری دارید؟

اگر شما خود را اینچنین دشمن سرسخت کفر می دانید، آیا تا به حال کدام سربازان آمریکایی را کشته اید؟  آیا در عراق، سوریه و افغانستان با آمریکایی ها جنگیده اید؟ شما خو در عراق  زمانی به میان آمدید که آمریکا خارج شد، و شما با مجاهدین القاعده جنگ را شروع کردید، بعینه زمانی که آمریکا به حضور نظامی خود در افغانستان میخواست پایان دهد؛ پروژه شما در ولسوالی اچین آغاز شد و پایگاه برای تان ساخت، آیا شما زمانی شده که فکر نموده باشید که با کی می جنگید و کی ها را شهید میکنید؟

 اگر تو اینجا تاجران چینی را میکشی و خود را مدافع مسلمانان اویغور خطاب کنید، پس با چین جنگیدن و از مسلمانان اویغور دفاع کردن تنها افغانستان است؟  چرا به آنجا نمیروی در حالیکه با چاقو هم میتوانی آنها را آنجا بکشی؟ و دیگر اینکه تو چرا در حضور آمریکایی ها از مسلمانان اویغور دفاع نکردی؟  اگر تو شیعه را میکشی و کافر میدانی آیا ایران دور است؟  این را تو هم میدانی که اینجا با کشتن تجار چینی و کشتن شیعه ها نه تو ایران را فتح کرده میتوانی و نه هم چین را؟!

پس مساله معلومدار است که تو تنها دشمن آبادی افغانستان و به میان آمدن نظام اسلامی هستی وبس!

لله الحمد امارت اسلامی چنان نظامی قوی و قدرتمند است که هرگز نخواهید توانست به اهداف شوم خود برسید.

عبدالله مسلم
Exit mobile version