شهادت اسماعیل هنیه، دشمن یهود و شادی خوارج

ماهر بلال

خوارج همان بدبختی است که در جامعه اسلامی ظهور نموده و اسلام را به اسم اسلام ممانعت و جلوگیری کرده و همیشه مسلمانان را در درون آتش ایستاد کرده است. خوارج فتنه‌ای پلیدی است که خود سردار دو جهان صلی‌الله‌علیه‌وسلّم برای کشتن و نابود نمودن شان ابراز تمایل کرده و از پایان دادن به آن‌ها به‌شکل قوم عاد صحبت نموده بود.

داعشی‌های خوارج که ریشه‌ی اسلام را می‌زنند، هر از چند گاهی به یک بهانه‌ای قهرمانان و مظلومان امت اسلامی را تکفیر کرده‌ است، آنان را به شهادت رسانده و متضرر شان نموده است و یا از شهادت‌شان اظهار خوشحالی کرده‌اند. در میان این مظلومین یک‌تن شهید اسماعیل هنیه تقبله‌الله نیز است که توسط متجاوزان اسرائیلی به شهادت رسید. این چند روز که به اکاونت‌ها/کانال‌های محدود رسانه‌ای خوارج سر بزنید، همه این شادی را جشن می‌گیرند که اسرائیل و موساد، رهبران داعشی‌های خوارج یک رهبر بزرگ مجاهدین را به شهادت رسانده و از بین برده است. یک‌تن‌ از خوارج در اولین روز این صحنه غم مؤمنان در کانال تلگرام خود به‌شکل دعا نوشته بود: “خداوند اهداف موساد را بر آن‌ها عملی و هدایت کند تا زمین از وجود سنوار عبدالملک و حسن نصرالله پاک شود.”

به عبارت دیگر، خوارج از ارباب خود می‌خواهند که مجاهدین را مورد هدف قرار داده و از بین ببرند، چنانکه در گذشته برهان‌الدین ربانی، عاشق جمهوری فاسد و اشغال آمریکا از آمریکایی‌ها خواسته بود که بمب‌های بیشتری بر سر مجاهدین بیندازند.

در حال حاضر با شهادت یک مجاهد و به‌ویژه مجاهد قدس یا یهودیان و نصاری خرسند می‌شوند و یا این سگان جهنم.

همانطور که صفات منافقان و خوارج در روایات ذکر شده است، خوارج نیز امروز بار دیگر خود را ثابت کرده‌اند. قابل یادآوری است که خوارج در اوصاف متعدد دیگر نیز با یهود مشابهت دارند که یکی از آن‌ها خوشحالی با یهود است؛ خوارج با خوشحالی یهود خوشحال و با اندوه آن‌ها اندوهگین هستند.

اگر دقت به خرج دهیم، به راحتی می‌توان فهمید که اسرائیل از شهادت اسماعیل هنیه زیاد خوشحال شد اما این خوارج بدبخت از اسرائیلی‌ها خوشحال‌تر بودند زیرا این خوارج محصول اسرائیل می‌باشند و آنچه مورد علاقه یهودیان است، مورد علاقه آن‌ها حتماً می‌باشد از همین‌رو شهادت اسماعیل هنیه را جشن گرفتند.

اما خوارج باید بدانند که ارباب آنها یهودیان، اکنون با ضربات شدید و رعدآسای مجاهدین حماس روبرو هستند که به زودی از غزه فرار خواهند کرد و این میدان را خالی خواهند گذاشت. بار دیگر شاید سگان جهنم را به این عرصه وقف نمایند و یهودیان یک‌ طرف شوند تا جان‌نثاری خوارج در قبال یهود را مجدداً تماشا کنند.

ابو صارم
Exit mobile version