ضایعه‌ی بزرگ امت و شادی خوارج!

علی انصار

کفار و دوستانشان به هیچ وجه نمی‌پذیرند که چهره واقعی اسلام در دنیا مطرح شود و مسلمانان نفس راحتی بکشند.

 

به همین دلیل امت اسلامی با چنین گروه شریری مواجه است که دست‌هایش همیشه به خون ناموران امت اسلامی آغشته است. گروهی که شادی را از مسلمانان گرفته و شعائر الهی را بی‌حرمتی می‌کند. گروهی که ناکامی مسلمانان، محو اسلام، تغییر و تبدیل منهج مقدس را وظیفه خود می‌داند.

 

بله! خوارج نه تنها رهبران بزرگ امت را به شهادت رسانده است بلکه در شهادت رهبران بزرگ امت به آمریکا، یهودیان، اسرائیل، دوستان و رژیم صهیونیستی کمک کرده و در غم امت اظهار شادی کرده‌اند.

 

آنها مخالف چنین دین مقدس و رهروان آن می‌باشند که ندای وحدانیت پروردگار، راه مقدس رسول الله و ادعای خلفای راشدین را پیش می‌برند، جهت بقای دین قربانی می‌دهند و نعره دین را در هر گوشه دنیا به گوش‌های خوارج و منکرین می‌رساند.

 

شهید اسماعیل هنیه تقبله‌الله بزرگ‌مردی بود که تمام زندگی خود را وقف دعوت به اسلام مقدس کرده بود. هنیه تقبله‌الله از شعائر مقدس خداوند متعال، ارزش‌های اسلامی، مسلمانان مظلوم و داعیه پیامبر صلی الله علیه و سلم محافظت می‌کرد. او کسی بود که برای این دعوت مقدس ۳۲ تن‌ فقط از اعضای خانواده خودش را از دست داد و سپس جام شهادت نوشید.

 

خوارج از شهادت این ضایعه بزرگ امت، رادمرد و پیشوای عظمت‌ها و عزیمت‌ها ابراز خوشحالی کرده و به یک‌دیگر تبریک می‌گفتند.

 

از این جا چنین بر می‌آید که خوارج افرادی نیستند جز غلامان آمریکا، یهودیان و اسراییل ذلیل؛ ابزار دست آن‌ها و بردگان شان می‌باشند، از آنها حمایت می‌کنند و غم و اندوه ملت مسلمان را با آن‌ها جشن می‌گیرند.

ابو صارم
Exit mobile version