طاعونی به‌ نام داعش/بخش اول

شاید در ادوار گذشته، خیانت‌هایی‌که امت با آن مواجه شده را نتوان در قاموس گنجاند؛ اما آنچه که اکنون در قرن بیست ویک رخ می‌دهد، درواقع زبان زد تمام تاریخ دانان است.

بیشتر از یکصد سال است که امت ملیاردی، پس از برچیده شدن خلافت اسلامی و حکومت قرآنی روز خوشی به خود ندیده است و هر زمانی‌که خواسته بود از تمام مشکلات رهایی یابد، عده‌ی خنجر بر پیکر نازنین آن فرو می‌کنند.

نزدیک به یک دهه قبل، زمانی که شکوه مجاهدین در گوشه و کنار سر زمین‌های اسلامی باری دیگر اوج گرفت و بانگ فتح و پیروزی در شام و عراق طنین انداز شد و بیرق اسلام بر شانه‌های مجاهدین در چند کیلومتری سرحد با اسرائیل بر افراشته شد، ناگهان پروژه‌ی استخبارات غربی با نام “داعش” همچون طاعون در میان حرکت‌های اسلامی ظاهر گشت و سرسام آور برای تضعیف قدرت مجاهدین پا در میدان گذاشت.
چهره‌ی‌که داعش پس از سال 2014 از خود نشان داد، متفاوت تر از قبل بود؛ زیرا که قبل از اعلان خلافت خود خوانده توسط ابوبکر بغدادی، حقد و کینه‌ی خود را نسبت به اهل سنت کتمان کرده بودند که در واقع مصداق مثال”گرگ در پوستین میش” شده بودند.

آنها قبل از ادعای دولت قتل و کشتار خود، در بسیاری از جبهات همرای مجاهدین یکجا بودند که بسا اوقات، از بی خبری مجاهدین نسبت به خباثت‌های این فرقه‌ی ضاله، سوء استفاده کرده و ده‌ها تن از بهترین جوانان را به کام مرگ فرستادند.

ابو صارم
Exit mobile version