عملیات سریع علیه باداران داعش و احمد مسعود!

اویس احمد

دولت غاصب اسرائیل داغ سیاهی بر پیشانی سفید ملت مسلمان است، شرارت و خباثت‌شان نه تنها به کشورهای مسلمان همسایه بلکه به کشورهای دوردست نیز رسیده است، آنها با استفاده از هر نوع راه ممکن می‌خواهند جنگ را در جهان اسلام ترویج دهند و شعله‌ورش نمایند.

حکمرانان بزدل کشورهای اسلامی نیز خواستار روابط نیک با اسرائیل هستند، در حالی که اسرائیل هر روز بر فلسطینی‌های مظلوم حمله می‌کند، زمین‌های‌شان را تحت قبضه‌ی خود می‌آورد و خانه‌های سالم شان را تخریب می‌کند.

اسرائیل نزدیک‌ترین دوستان خود را در میان مسلمانان دارد، دوستانی که از منافع آنها محافظت می‌کنند و برای پروژه اسرائیل بزرگ کار و فعالیت دارند.

بهترین دوست اسرائیل در کشورهای خلیج داعش است، آنچه را داعش در خاورمیانه برای اسرائیل انجام داده است، حتی خود اسرائیل نمی‌تواند برای خودش انجام دهد، اگر شما کتاب‌ها و نوشته‌های علمای عرب یا خود اسرائیلی‌ها را در این مورد مطالعه کنید متوجه خواهید شد که داعش برای پروژه اسرائیل بزرگ چه کارهایی را انجام داده‌است!.

همچنین دوست خوبش در افغانستان خانواده احمدشاه مسعود است که سال‌ها پیش احمدشاه مسعود با آنها ارتباط قوی داشته و یهودیان با وی ملاقات می‌نمودند، تصاویر و تبصره‌های مشترک شان تا هنوز در مطبوعات موجود اند، چند روز پیش احمد مسعود، پسر احمدشاه مسعود و رهبر جبهه صهیونیستی با الفاظ صریح و ساده از اسرائیل علیه امارت اسلامی کمک خواست.

نکته جالب‌تر اینست که استشهادیان فلسطینی چنان عملیاتی را علیه اسرائیل آغاز کرده‌اند که کمکش با دیگران به‌جای خود، حتی از خودش دفاع کرده نمی‌تواند، نیروهای شکست‌ناپذیر، زنان، تانگ‌ها و اسلحه‌های‌شان غنیمت فلسطینی‌ها گشته و هر دو گروه دوست در حال حاضر یتیم‌ شده‌اند.

عبدالله مسلم
Exit mobile version