عید ما و گلیم غم دشمنان

ماهر بلال

 

سال‌ها پیش هر بار که عید می‌آمد و افغان‌ها برای شادی عید آماده می‌شدند، عناصر اسلام‌ستیز دشمنان سعی می‌کردند شادی مسلمانان را به غم و اندوه تبدیل کنند؛ آمریکایی‌های کافر و برده‌گان حلقه به گوش آن‌ها حتماً در خوشحالی عید به روشی افغان‌ها را تحت وحشت قرار می‌دادند. یادم می‌آید یک طالب‌العلم ساده‌ی مدرسه‌ی روستای ما در روز اول عید فطر توسط غلامان آمریکایی‌ها؛ اربکی‌ها و اردوی ظالم وحشیانه و فجیعانه به شهادت رسید و خوشحالی خانواده را صبح روز عید به اندوه و ماتم تبدیل کردند.

 

حقایق بیش از این وجود دارد که نوشتن آن‌ها در اینجا زمان می‌برد اما به لطف خداوند حداقل سه سال به‌شمول این عید در حالی می‌گذرند که افغان ها از بدبختیهای گذشته رهایی یافته‌اند؛ از حملات وحشیانه، بمباران کور و از برده‌گان وحشی آمریکا به شمول داعشی‌های خوارج رهایی یافته و هر روز عید می‌گیرند، زیرا افغان‌ها ۴۵ سال را در حسرت گذراندند امروز به برکت امارت اسلامی امنیت حاکم شده و هر روز افغان‌ها را رنگ و بوی عید داده است.

 

خوشحالی من و سایر افغان‌ها با شنیدن خبر کشته شدن داعشی‌های خوارج توسط مجاهدان دلیر امارت اسلامی دوچندان شد. (داعشی‌های خوارج سگان جهنمی می‌باشند که تاب تحمل نمودن هیچ نوع خوشحالی مومنان را ندارند از همین‌رو سعی داشتند در این عید شادی عید مؤمنان را کم‌رنگ کنند اما بی‌خبر بودند که امارت اسلامی به رحمت خاص خداوند متعال شادی عید هموطنان را دوچندان و عید دشمنان ما را غمگین خواهد کرد) در این عملیات دو تن از خوارج برده‌صفتی که می‌خواستند عید خوشحالی و شادی افغان‌ها را غم‌آلود سازند، به دست نیروهای استخباراتی امارت اسلامی کشته شدند. قبل از اینکه این حشرات به اهداف خود برسند، امارت اسلامی گردن‌های‌شان را گشتانده و چهره‌های شان را به سوی جهنم برگرداند. در دستان تان برکت جوانان سر افراز!

 

راز لذت بردن از روزها و شب‌های عید سعید فطر چیز دیگری نیست، تنها چیزی که من آن را به عنوان سبب و علت مشاهده می‌کنم جریان دستورات اسلامی و اجرای عدالت است، زیرا زمین زمانی آرام می‌گیرد که عدالت و دستورات اسلامی جاری شوند. الحمدلله پس از حاکمیت امارت اسلامی، نظام اسلامی به معنای کامل آن اجرا شده و هر اصل شرعی مورد توجه قرار گرفته است که به برکت آن بغاوت‌گران و خوارج نابود شده و امنیت بال‌های خود را گسترانده است.

 

به همین ترتیب از سوی مقامات عالی‌رتبه امارت اسلامی در پیام‌های تبریکی عید به شکلی جادویی به دوستان و دشمنان پیام داده شده بود که نقشه‌های شما اسلام‌ستیزان و اربابان شیطان‌صفتان شما در اینجا قابل اجرا نیستند؛ این صداهای جادویی رعبی در دشمن ایجاد نمود که با وجود تلاش‌های فراوان خود در نقشه‌های شوم‌شان با شکست مواجه شدند.

 

من برای جشن گرفتن عید به دره‌ها و کوه‌های کشور رفتم، با اینکه عیدهای قبلی را در کشور خودم سپری نموده بودم اما تا به حال چنین شادی و بی‌غمی افغان‌ها را ندیده بودم؛ کنار هر هموطنی که می‌نشستید در نخست شکر نعمت امنیت را به جا می‌آورد سپس به سایر بحث‌ها می‌پرداخت زیرا از یک طرف این عید اکثراً و کاملاً آرام بود، ثانیاً اقتصاد افغان‌ها نسبت به سال‌های دیگر بهتر بود و ثالثاً هوا برای تفریح خیلی خوب بود به‌همین دلیل مردم از جنوب تا شمال و از شمال تا جنوب و شرق تفریح کردند و از عید لذت می‌بردند.

 

خداوند متعال همچین عیدهای بی‌غم و عاری از تسلط دشمنان را به همه مسلمانان جهان عنایت فرماید و خداوند متعال بر همه دشمنان اسلام از جمله خوارج ایام غم و اندوه را بیفزاید. آمین

ابو صارم
Exit mobile version