فقط شمشیر دوای خوارج است و بس

ابو هاجر الکردي

غدر و خیانت داعشیان زبان زد عام و خاص شده بود؛ چون آنها برای ایجاد رعب و وحشت از هیچ جنایتی دریغ نکردند.

 

برای اینکه بخواهند بر جنایات خود جنبه شرعی بدهند، تاپه زدن بر اهل اسلام و کشتن آنها سرلوحه‌ی اعمال داعش شده بود؛ درست مثل قضیه شهادت سیدنا علی رضي الله عنه که ابن ملجم، خلیفه چهارم مسلمانان را پس از تاپه زدن به شهادت رساند.

 

اینکه امروز داعش هر شخص را با اتهام واهی و بی اساس به شهادت می‌رساند، نمونه‌ی از دلیل پیروی خوارج معاصر از خوارج دوران حضرت علی رضي الله عنه است؛ البته عملکرد خوارج عصر و جنایات اینها، به مراتب بیشتر و شنیع تر از جنایات خوارج صدر اسلام است.

 

اگر به خوارج فرصت توبه داده شود، به دشواری چنین می‌شود و محدود افرادی یافت می‌شوند که از مفکوره منحرف اینها بیزاری جسته و راه اصلاح را پیشه کنند.

 

اینها هر لحظه در فکر از بین بردن اهل اسلام هستند و در واقع مدافعین از سرحدات طواغیت هستند.

 

نمونه‌ی بارز از این گفته، به شهادت رساندن ده‌ها نفر در شمال سینا در کشور مصر به بهانه‌ی همکاری آنها در انتقال اسلحه به مجاهدین غزه بود.

 

یکی از اقدامات شنیع داعش که یک مجاهد را در یکی از اصدارات رسمی خود، با اتهام همکاری با مجاهدین حماس بطور علنی سر برید و علاوه بر آن، صحرای سینا را از وجود مجاهدین القاعده پاکسازی کرد تا امروز رژیم اسرائیل، جنایات خود را بیشتر از قبل بر ملت مظلوم فلسطین روا بدارد.

 

خوارجی که در طول تاریخ، غیر از جنایت و خیانت چیزی دیگری از جانب آنها مشاهده نشده، باید با راه حلی سنجیده با آنها تعامل داشت؛ زیرا که آنها نه با زندان اصلاح می‌شوند و نه با دعوت(إلا ماشاءالله) و فقط شمشیر سیدنا علی رضي الله عنه باید بین مسلمانان و این فرقه قاضی باشد و دوای اینها، فقط شمشیر است وبس!

ابو صارم
Exit mobile version