فلسطین نازنین / بخش ششم

عزیزالدین مصنف

سینما، تئاتر و یهود:

یهود از مدتها سعی می‌کنند تمام ابزار و تجهیزات تبلیغاتی را تحت کنترول خود نگهدارند، یهود برنامه‌های خاص خود را در دنیای تئاتر و سینما دارند، از طریق این برنامه‌ها همه برنامه‌های تئاتر را سازماندهی می‌کنند، یهود سعی دارند باید در دنیای سینما به خوبی یاد شود یا حداقل تبلیغات ضد یهودی انجام نشود، شایان ذکر است که شرکت‌های فیلمبرداری تمام جهان در اختیار یهود قرار دارند، هرگاه یهود در جایی قدم می‌گذارند فحشا و مفاسد اخلاقی در آنجا‌ اوج می‌یابد.

موسیقی و یهود:

موسیقی که یک فعالیت بیهوده است، امروز جامعه آمریکایی را به زیر کشیده است، یهودیان سعی می‌کنند جوانان غیریهودی را به موسیقی مشغول کنند تا تمام وقت شان را صرف چیزهای بیهوده کنند، موسیقی سریع (رپ) نیز اختراع یهودیان است که بازار آن در اواخر خوب گرم است، به طور کلی اگر ریشه هر فسادی بررسی شود، یهودیان حتماً دستی در آن خواهند داشت، همچنین تمام جنگ‌های جهان امروز که هزاران نفر در آن به قتل می‌رسند، توسط یهودیان انجام می‌شود.

یهودیان و شراب:

جون فوستر فریزر در کتاب خود “یهودی فاتح” می‌نویسد: تمام تجارت شراب در آمریکا در دست یهودیان است زیرا هشتاد درصد اعضای کابینه تاجران بزرگ شراب هستند، علاوه بر شراب تمام تجارت‌های جهانی سیگار توسط یهود اداره می‌شوند.

همچنین تمام تبلیغاتی که برای مشروبات الکلی می‌شود در راس آن یهود قرار دارند، شما نمی‌بینید که برای هر فیلم، داستان، کتاب و هر چیز دیگری که تبلیغ می‌شود، یک علامت الکلی روی آن وجود دارد! پشت‌سر چه داستان و سری نهفته است؟ سوال خیلی ساده حل می‌شود، کل تجارت شراب توسط یهود کنترل می‌شود و یک سازمان ویژه یهود این تبلیغات را سازماندهی می‌کند.

چند نکته حساس:

در پایان قرن نوزدهم انگلستان سعی کرد با در نظر گرفتن تحولات و‌ پیشرفت‌های آلمان، راه را بر توسعه آلمان ببندد، برای این کار با کمک برخی از کشورها مانند هلند، بلژیک، اسپانیا، پرتغال و ایتالیا تلاش داشت تا بر یک طرح سالم‌ کار بکند، همان بود که در سال ۱۹۰۷ شخصیت‌های برجسته سیاسی این کشورها کنفرانس بزرگی ایجاد کردند، در پایان یک هفته کنفرانس اعلامیه زیر را منتشر کرد.

بزرگ‌ترین خطری که غرب با آن مواجه است سواحل مدیترانه است زیرا این دریا تنها راه ارتباط شرق و غرب است که در دست مسلمانان است، مسلمانانی که ملت واحد و دارای زمین‌های کشاورزی وسیع و منابع زیر زمینی قوی هستند، ممکن است در نتیجه خودکفایی استقلال وسیعی داشته باشند، بنابر این به همه کشورهای بزرگ توصیه می‌شود که در سرکوب نمودن و نابودی مسلمانان تا حد توان مشارکت داشته باشند و از هر نوع بیداری مسلمانان جلوگیری کنند، اول از همه باید آفریقا و آسیا از هم جدا شوند. (قضایانا فی الامم المتحد،‌ خیری حماد، 126)

بحث فوق نیز می‌تواند دلیلی بر ایجاد اسرائیل باشد اما اسرائیل بر اساس نظریه صهیونیستی ایجاد شده است، علت دوم‌ ممکن است این باشد، زمانی که یهود از فلسطین رانده شدند از غم‌ فلسطین گریه می‌کردند تا حدی که برای آخرین بار فلطسین توسط یهودیان اشغال شد، نخست وزیر اسرائیل نیز‌ شادی شکست مسلمانان را در حالی که گریه می‌کرد روی این دیوار اظهار نمود. (الایام الحاسمه قبل معرکة المصیر، محمود شيت خطاب، 1387 ق)

ادامه دارد…

عبدالله مسلم
Exit mobile version