فلسطین نازنین / بخش پنجم

عزیزالدین مصنف

آیا آمریکا در دست یهود است!؟

در سال ۱۹۶۷ که درگیری‌های شدیدی بین اسرائیل و عرب‌ها رخ داد و آمریکا در این درگیری‌ها حمایت مستقیم خود را از اسرائیل اعلام کرد، پس از آن گمان می‌رود که گویا آمریکا در دست یهودیان است، برای توضیح این سوال متنی را از کتاب “یهود جهانی یگانه مشکل جهان” انتخاب می‌کنیم.

این کتاب که توسط یک میلیونر معروف به نام هنری فورد نوشته شده است، بحثی جامع در مورد یهودیان دارد؛ جلسات مخفیانه یهود، برنامه‌های آینده و بسیاری موارد دیگر در این کتاب ذکر شده است، این یکی از معروف‌ترین و مهم‌ترین کتاب‌ها در مورد یهود است، زمانی که شرکت معروف ماشین‌سازی فورد در سال 1921 این کتاب را منتشر کرد، یهود آن را با قیمت گزافی از سراسر جهان جمع‌آوری کرده و به آتش کشید اما بازهم در جهان عربی خیلی سریع منتشر شد، نسخه‌ای از این کتاب به قیمت 800 دالر در آمریکا فروخته می‌شد اما پس از فشارهای زیاد یهودیان، نویسنده مجبور شد یک عذرخواهی کتبی امضا کند.

از متن کتاب:

در چهارصد سالی که یهود وارد آمریکا شده‌اند بسیار سخت تلاش کرده‌اند تا در قوی‌ترین کشور جهان نفوذ پیدا کنند.

ستویفیسات، حاکم هلند طی اعلامیه‌ای از یهود خواست تا نیویورک را ترک کنند اما با توجه به سهم زیاد یهودیان در شرکت‌های ساختمانی این شهر، حاکم هلند از دستور خود منصرف شد (نیویورک در آن زمان تحت تصرف هلند بود) حاکم هلند فقط کاری کرد که یهودیان را از شرکت‌های تجاری معروف کنار زد اما امروزه نیویورک بزرگترین مرکز یهودیان است، بسیاری از شرکت‌های صنعتی و زمین‌های نیویورک متعلق به یهود است، آن‌ها در ساحات خود اجازه نمی‌دهند که دیگران تجارت یا کسب و‌ کار داشته باشند؛ بر این اساس، ما آمریکایی‌ها نباید از شعار یهود تعجب کنیم که می‌گویند: آمریکا همان جایی است که پیامبران ما به ما وعده داده بود، نیویورک اورشلیم ماست و‌ کوه‌های آن مانند کوه‌های صهیون هستند.

در زمان جورج واشنگتن 4000 یهودی در کل آمریکا زندگی می‌کردند، وقتی جنگ استقلال آمریکا اتفاق افتاد یهود سهم کامل خود را در آن داشتند، هنوز 50 سال از این جنگ نگذشته بود که تعداد یهودیان به ۳۳۰۰۰۰۰ نفر رسید در حالی که تعداد دقیق آن برای کسی مشخص نیست‌. راز خاصی از یهودیان در این کار وجود دارد، شگفت‌انگیز این‌ست که اداره سرشماری و ثبت ایالات متحده نیز دست یهودیان است.

اگر تعداد فرانسوی‌ها، آفریقایی‌ها و آسیایی‌های آمریکا را بپرسید فوراً اطلاع داده می‌شود اما وقتی از تعداد یهودیان پرسیده می‌شود، این سؤال به شکل سوال باقی می‌ماند. این واقعیت که یهود بیشتر شرکت‌های تجاری آمریکایی را کنترل می‌کنند، خود آمریکا نیز از این موضوع ناراضی است زیرا در کشورهایی که یهودیان در آن زندگی می‌کنند بالاترین میزان فساد حاکم است و سایر کشورها آن‌ها را به چشم خوبی نمی‌بینند که بارزترین نمونه‌ها را می‌توان اسپانیا، آلمان و انگلیس گفت که در این سه کشور حضور گسترده‌ای دارند.

امروز آمریکا دنیا را به چشم یهود می‌بیند، یهود در کل آمریکا نفوذ پیدا کرده‌اند، تا جایی که هر کلیسا تحت کنترول آن‌هاست، همه پروژه‌های اقتصادی آمریکا توسط یهود اجرا می‌شود، یهود آنقدر در آمریکا تأثیر گذاشته‌اند که مسیحیان را نیز تحت تأثیر قرار داده‌اند، همچنین تمام امور، افکار، عقاید و اعتقادات هر پوهنتون در آمریکا در دست یهود است و در سرتاسر آمریکا، یهود تحت دو نام فعالیت می‌کنند.

✓ کهیلا نیویورک

✓ کابینه یهودیان آمریکا

کهیلا به عنوان یک دولت مستقل در آمریکا فعالیت می‌کند، به گونه‌ای که تمام قراردادهای این سازمان حیثیت قانون را دارند، حضور این سازمان در ایالت نیویورک آمریکا باعث شده که یهودیان به نیویورک مهاجرت داشته باشند زیرا این سازمان برای یهودیان حیثیت مادر و پدر را دارد، این سازمان یهودی جلسات مهم خود را در آمریکا برگزار می‌کند، اکنون کهیلا نام خود را به “کنفرانس بین‌المللی یهود” تغییر داده است که هزاران سازمان‌های مخفی زیر دست کهیلا فعالیت دارند.

من از یهود می‌پرسم: اگر شما ادعای میهن‌پرستی دارید این همه سازمان‌ها برای چیست؟ علیه چه کسانی کار می‌کنند؟ چرا این سازمان سعی دارد نیویورک را از آمریکا جدا کند؟ اگر یهود به آمریکا وفادار باشند وجود این سازمان به معنای چیست؟ کهیلا درس عبرت برای همه جهان است که باید از اهداف شوم یهود آگاه شوند.

حزب جمهوری‌خواه آمریکا یکی از حامیان سرسخت کهیلا به حساب می‌آید، از همین‌رو همواره در انتخابات موفق بوده و در واقع این حزب تحت مدیریت مستقیم کهیلا قرار دارد، تنها شرط انتخاب رئیس‌جمهور آمریکا تایید یهود است اما مردم آمریکا فکر می‌کنند رئیس جمهور طبق میل و بر اساس رای آن‌ها آمده است؛ اگر رئیس‌جمهوری منتخب میل یهود را در نظر نگیرد چنان دوسیه‌های بدی توسط یهود علیه‌ او ثبت می‌شود که مجبور شود میدان را داوطلبانه ترک کند.

یهودیان اکنون سیاست قدیمی خود را پیش می‌برند و می‌گویند: یهودیان نباید وارد صحنه شوند، بلکه اجازه دهند افراد دیگر در صحنه باشند و خودشان صحنه را مدیریت کنند. این‌ سیاست سبب شده است تا یهود به راحتی به اهداف خود دست‌‌رسی یابند.

یکی دیگر از سازمان‌های یهودی در آمریکا از دیر زمانی با نام “تامانی” فعالیت می‌کند، فعالیت‌های این سازمان بیش از حد مخفی اند، هرگز‌ وارد صحنه‌ نمی‌شود بلکه‌ همواره از پشت‌ صحنه به کارهایش رسیدگی می‌کند. شایان ذکر است که تمامی هزینه‌های سازمان تامانی از مراکز فحشا و قاچاق مواد مخدر در جهان تامین می‌شود.

ادامه‌ دارد…

عبدالله مسلم
Exit mobile version