فلسطین نازنین / بخش چهارم

عزیزالدین مصنف

یهود در پی حاکمیت:

یهودیان برای رفاه خود و انتقام گرفتن از دیگران سازمان‌های زیادی ایجاد کرده‌اند اما هر بار توسط دولت‌ها نابود می‌شدند تا بتوانند قبل از هر چیز عکس‌العمل خود را در برابر کشورهای ضعیف نشان دهند.

یهودیان برای اولین بار جلسه‌ای به نام ماسونی برگزار کردند، در این جلسه اعلامیه‌ای منتشر کردند و در آن به اهداف خود اشاره کردند.

_دفاع و حفاظت از یهودیت در سراسر جهان؛

_نابودی تمام ادیان جهان؛

_کاشتن بذر بی‌دینی در میان ملت‌ها.

(الماسونیه منشئة ملک اسرائیل، لمحمد علي زعبي، بیروت: ۱۹۵۶) جلسات ماسونی در تمام کشورهای یهودنشین برگزار شد و پس از آن توسط برخی کشورها در تشکیلات رسمی ثبت و راجستر شدند.

بار دوم یهود تنظیم و سازمانی به نام برث ایجاد کردند، سازمان مذکور که توسط یهودیان مهاجر ایجاد شده بود، در جنگ جهانی اول و‌ دوم حضور پرگرم داشتند، زمانی‌که آیزنهاور رئیس جمهور آمریکا بود کلولوزنیک، رئیس سازمان برث به عنوان رئیس پارلمان آمریکا انتخاب شد که برث هنوز در بسیاری از کشورهای اروپایی از جمله ایالات متحده به طور رسمی کارهای خود را انجام می‌دهد.

سومین واکنش یهودیان، صهیونیسم بود، تنها وظیفه این سازمان ایجاد کشوری جداگانه برای یهود بود، از آنجائیکه ایده صهیونیسم از قدیم توسط یهودیان ترویج شده بود و می‌خواستند برای خود کشوری جداگانه ایجاد کنند، سپس چون تارگت و هدف شان به فلسطین وابسته شد، نظریه مذکور خود را به صورت رسمی اعلان نمودند.

(در فصول آینده به آن اشاره خواهد شد)

اعتقادات صهیونیستی‌ها:

هر یهودی صهیونیست است اما هر صهیونیست یهودی نیست؛ بین آن‌ها نسبت عموم و خصوص مطلق وجود دارد زیرا برخی از افرادی که یهودی نبودند برای موفقیت صهیونیسم با یهودیان کار‌ می‌کردند مانند چرچیل، ایدن، ترومان، آیزنهاور، کندی و جانسون‌.

(خطر الیهودية العالمية علی الاسلام و المسیحة: ۱۷۲)

واکنش چهارم یهودیان؛ سامی ستیزی:

یهودیان می‌خواهند تمام دنیا را تصرف کنند، می‌خواهند قلمرو خود را از نیل تا فرات گسترش دهند و سپس برای خودشان قدم‌های بعدی بردارند.

چرا اسرائیل می‌خواهد سرزمین نیل تا فرات را به دست آورد؟ در روزنامه وینتر پرس، یک شهروند یهودی به نام والتر راتنو در ۲۵ ماه دوازدهم ۱۹۰۹ می‌نویسد: سرنوشت تمام اروپا به ۳۰۰ نفری وابسته است که به خوبی یکدیگر را می‌شناسند، این ۳۰۰ نفر همه یهودی هستند، تجهیزات و مهمات کافی برای سرکوب نمودن کشورهای مخالف دارند.

ادامه دارد …

عبدالله مسلم
Exit mobile version