ناجوانی گروه های نیابتی با جهاد و مجاهدین!

علی انصار

جهاد رکن و وظیفه مهم اسلام است؛ که جهت اعلای کلمة الله، استقرار دین مقدس الهی بر روی زمین، پایداری نظام شرعی، ختم استعمار کفر در کشور اسلامی و کسب آزادی انجام می‌شود.

جهاد برای افراد بی‌ضمیر، غلام و معتادان استعمار کفر بسیار عمل سخت است، اما آنانی که دوستداران قرآن کریم و خط مشی پیامبر اکرم صلی الله علیه وسلم و شریعت اسلامی هستند، زندگی دنیا را در پرتو اسلام می خواهند، از فحشا و منکرات بیزارند و آزاد زندگی نمودن را دوست دارند؛ جهاد نسبت به همه عبادات برایشان بهتر و آسان است.

اما اینکه با جهاد دامنهء اسلام و شریعت گسترش می‌یابد و به گوشه و کنار جهان می‌رسد؛ لذا بسیاری از دشمنان دین از این فریضهء مقدس جلوگیری می‌کنند، جهاد را بدنام نموده، مجاهدین را از انجام دادن این فریضهء مقدس بر می‌گردانند و جهاد را در نظر جهانیان دهشتگردی و ​​قتل عام نشان می‌دهند، حالانکه جهاد به امر پروردگار جهان و مخلوقات انجام میابد.

تمام عالم کفر با دست خود بسا این کار ها را کردند، به کشورهای اسلامی حمله کردند، ریشه های استعمار را مستحکم نموده، مسلمانان را بطور دسته‌جمعی به شهادت رسانیدند، بارها و بارها جهان اسلام را غمگین کردند، اما! هرگز نتوانستند جلو جهاد را بگیرند، وقتی یک جوان شهید می‌شد، ده جوان دیگر ظهور می‌کرد، این حالت مدت ها ادامه یافت و سرانجام کمر عالم کفر شکست و به زانو درافتاد.
جهان کفر پس از شکست خود، به دنبال چنان پروژه ای شدند که آسیبی به آنها نرساند؛ اما اسلام و جهاد را بدنام و ختم نماید، بخاطر این کار ایجاد گروه نیابتی تروریستی به نام اسلام و خلافت در این امر مؤثرتر بود، زیرا که آنها در جامه اسلام، اسلام را بدنام و مردم را از جهاد منحرف می‌نمایند.

در میان این گروه های نیابتی، دو گروه معروف کار زیادی برای آنان کردند، یکی گروه داعش؛ که در جامه اسلام، اسلام را بدنام کرد و دومی حزب تحریر؛ که به نام تأسیس خلافت، مجاهدین را از جهاد منحرف کردند و با شعار های میان‌تهی و خلافت خیالی مردم را فریب دادند.

داعش اسلام را چنان بدنام کرد به گونه ای که به نام بقای اسلام؛ شروع به کشتار مسلمانان بر این اساس نمود که آنها منهج زندگی اسلامی را فراموش کرده اند و به نام مسلمان هستند، داعشیان ادعا می کنند که برترین مسلمانان جهان اند و اسلام واقعی را تنها آنها حفظ کرده اند، حال آنکه داعش در اولین قطار ریشه‌کن نمودن اسلام قرار دارد.

حزب تحریر از جهاد کنونی انکار نموده و از نظریه عدم تشدد پیروی نمود که برای دفاع از حق و آزادی خود زاری نمایید، برای بقای اسلام مبارزه نکنید، بلکه زیر قدم دنیای کفر بیافتید، و از آنان آزادی اسلام، دین و کشور خود را بخواهید، حزب تحریر جهاد را با چنان مکر تحریف نمود که مجاهدین در برابر کفر از سنگر های آماده برخاستند و از فریضهء مقدس جهاد روگردان شدند.

ابو صارم
Exit mobile version