نیروهای امنیتی افغان علیه داعش! مفتی حماس انقیادی

 

 

پس از حاکمیت و پيروزى امارت اسلامى، کشورهای همسایه و بسیاری از کشورهای دیگر در تلاش اند تا به هر معنایی که باشد، مشکلات ایجاد کنند، امنیت موجود در کشور را برهم زنند، افغان‌ها را تحت فشار قرار دهند و یک نوع ترسی حاکم کنند.

 

استخبارات جهان در تلاش است تا گروه‌هایی را در داخل افغانستان ایجاد کند و آن‌ها را علیه امارت اسلامی برانگیزد که در میان آن‌ها داعش یک گروه خارجی و مزدور است. استخبارات بین‌المللی می‌خواهد تا از طریق داعش نوعی تخریب ایجاد کند.

 

داعش همواره در صدد انجام حملات وحشیانه به مکان‌های شلوغ افغان‌ها و مراکز مذهبی اسلام است اما الحمدلله! ارگان‌های استخباراتی و کشفی امارت اسلامی افغانستان به شدت علیه این‌ گروه مبارزه کرده است و هرگز اجازه نمی‌دهد که به اهداف شیطانی خود برسد.

 

نیروهای استخباراتی و امنیتی همواره تلاش کرده‌اند تا نقشه‌های این گروه خونخوار علیه ملت و نظام را خنثی کرده و به موقع پاسخ دهند اما تلاش‌های نیروهای استخباراتی در این زمینه قابل تقدیر و ستایش است. نیروهای امنیتی و استخباراتی کشور مصمم به شکست داعش و نابودی آن است.

 

ملت مؤمن افغان، روش اسلام و عقایدی که داعش در صدد ترویج آنست، آن را در تضاد با اسلام اصیل می‌داند. تمام کارهایی که داعش انجام می‌دهد خلاف باورها و سنت‌های افغان‌هاست و هدفی جز کشتن افغان‌ها ندارند.

 

جوانان افغانستان در ۱۹ سال گذشته درس خوانده‌اند، مثل ۲۰ سال پیش نیستند، اصول و ماهیت داعش را به‌خوبی می‌دانند و هرگز فریب پدیده‌های داعش را نخواهند خورد. ملت افغان در کنار نیروهای استخباراتی خود ایستاده است و تلاش‌های شان علیه داعش را تمجید می‌نماید.

 

نیروهای شجاع و با وقار امنیتی در برابر داعش، وظیفه خود را در دفاع از افغانستان و افغان‌ها انجام داده‌اند و با کشتن رهبران داعش، تمام نقشه‌های این گروه را نابود کردند.

عاصم جلال
Exit mobile version