پاکستان در دام جدید آمریکا!

زمانی که آمریکا و متحدان وی در سال ۲۰۰۱ میلادی بر افغانستان تجاوز نمود و زمین و فضای افغانستان را اشغال کرد، اکثر اعضای حکومت حاکم را به شهادت رساند و برخی دیگر را پشت سلول‌های تاریک زندان‌ها انداخت. در آن زمان اکثر غلامان طداخلی و کشورهای خارجی از تجاوز آمريکا استقبال نمودند.

از آنجائی‌که تبلیغات آمریکا بسیار سنگین بود، فکر مقابله با او جنون و خیال بود.

با گذشت زمان، پیروان حضرت موسی علیه‌السلام در برابر فرعون زمانه به آرامی حرکت‌ کردند، همان بود که عده‌ای از مردم پاکستان برای ادای مسئولیت دینی خود در کنار افغان‌ها علیه آمریکا ایستادند.

از آنجائیکه فوج پاکستان همواره به ساز آمریکا می‌رقصد، به درخواست غرب جنایات اسرائیل‌گونه‌ای خود را بر مسلمانان سوات و وزیرستان آغاز کرد که در نتیجه این جنایات، مجاهدین پاکستان به تحریک طالبان پاکستان (TTP) تبدیل شده و علیه فوج به جهاد پرداختند.

در آن زمان استاد یاسر (حفظه‌الله/تقبله‌الله) به فوج پاکستان می‌گفت: اگر سیاست‌های خود را تغییر ندهید، داخل خانه تان چنان شیرانی پیدا می‌شوند که از کنترل شما خارج باشند.

به هر حال؛ چون در نتیجه سیاست‌های نادرست و جنایات پاکستان، تحریک طالبان پاکستان (TTP) ایجاد شد، اگر اکنون پاکستان رزمایش‌های آمریکایی‌ها را در خیبر پختونخوا و سایر مناطق آغاز می‌کند و به سربازان خارجی در خاک خود پناه می‌دهد، نتیجه آن در آینده خیلی بد خواهد بود.

باید متذکر شوم که بر اساس اطلاعات استخباراتی، در نتیجه تصمیمات اخیر فوج پاکستان، تشکیل طالبان پاکستانی یا (TTP) افزایش چشمگیری داشته است.

اگر ملت شریف پاکستان جلوی این تصمیمات فوج را نگیرد، شعله‌های آتشی که توسط فوج روشن شده است، به دامن آن‌ها نیز خواهد رسید.

ابو صارم
Exit mobile version