چرا داعش از اسرائیل پوزش طلبید؟

شهاب الافغانی

ایجاد داعشی‌های خوارج و ادعای خلافت‌شان جهت احیای اسلام، مسلمین و خلافت اسلامی نیست بلکه برای حفاظت از آمریکا و یهودیان و حفظ منافع دشمنان سرسخت اسلام است.

داعش که پروژه مشترک آمریکا و اسرائیل است، علاوه بر حفظ منافع سیاسی در عراق و سوریه، منافع اقتصادی خود را نیز توسط آن محافظت کرده است، اما بسیاری از شیفته‌گان نوجوان جهاد به صفوف داعش به‌هدف مبارزه علیه منافع آمریکا و اسرائیل پیوستند، مگر همه چیز تغییر کرد زیرا اساس داعش را قاتلان اسلام بنا نهاده‌اند.

داعش در نوامبر ۲۰۱۷ در منطقه جولان به سمت سربازان اسرائیلی تیراندازی کرد و در نتیجه این حمله، چهار تن داعشی‌ها در تیراندازی جوابی بال‌گردها و تانک‌های سربازان اسرائیل کشته شدند، پس از حادثه داعش از اسرائیل اشغالگر عذرخواهی کرد!.

بر اساس گزارش اسرائیل‌تایمز، موشه یلعون، وزیر دفاع اسرائیل در ۱۸ جنوری سال ۲۰۱۷ میلادی در پوهنتون عبری گفت: “داعش به خاطر حمله به نیروهای اسرائیلی در منطقه جولان در مرز سوریه از ما عذرخواهی کرد.”

موشه یلعون و سربازان نیروهای مسلح در مورد پوزش گروه داعش توضیح زیادی ندادند.

گروه داعش نه تنها از اسرائیل عذرخواهی کرده‌است، بلکه فتوای تکفیر و ارتداد سرسخت‌ترین دشمنان یهود را نیز صادر نموده است.

داعشی‌های خوارج یک مجاهد گروه جهادی کتائب‌القسام را در منطقه الزینة به اسارت گرفته و به شهادت رسانده است‌.

این مجاهد کتائب‌القسام که موسی ابوذمار نام دارد از سوی محکمه داعش به دلیل مبارزه و جهاد علیه صهیونیست‌های اسرائیلی مرتد خوانده شد و‌ سپس با کمال بی‌رحمی به شهادت رسید.

کتائب‌القسام شیفته‌گان جوان جهاد هستند که اخیراً خواب را بر یهودیان رژیم صهیونیستی حرام نموده و بسیاری از آنها را به گودال جهنم فرستاده‌اند.

داعش همواره با تمام گروه‌های جهادی اسلام‌گرا در سرتاسر جهان مخالفت نموده و هیچ‌ کس را بجز از گروه خود مسلمان نمی‌خواند.

عبدالله مسلم
Exit mobile version