چرا داعش در کشورهای کفری نمی جنگد؟

حماس انقیادی

داعش چند سال است که در افغانستان به زعم خود جهاد میکند، این خوارج فتنه گر در افغانستان جنایاتی کردند که بشریت از آن بیزار است، آنها مردم بیجاره ما را با مرگ های گوناگون به شهادت رسانیدند، از هیچ نوع وحشیگری و بربریت روی گردان نشدند، بلکه تمام راه های وحشی خود را که دلشان می خواست به کار گرفتند و بر ملت مظلوم و بیچاره ما عملی نمودند.

کشور های کفری را بگذار!

آنها در افغانستان هیچ حمله یی نه بر امریکائیان نمودند و نه به متحدین شان بلکه دیگر هم از سوی امریکائیان تمویل گردیدند، توسط طیارات امریکائی ها انتقال میشدند و اکمالات برای شان میرسید، و در کابل مهمانخانه برای شان عیار نموده بودند.

چرا دیروز اینجا با آمریکا نجنگیدند و در کشورهای کفری هم نمیجنگند با اینکه بیش از 60 کشور کفری هستند که بارها قرآن را به آتش زدند و به پیامبر اسلام و مسلمین توهین شده ولی اینها سکوت نموده اند؟

بلی! نکته اصلی این است که خوارج در اصل برای کشتن کفار ایجاد نشده اند، بلکه فلسفه تأسیس آنها این است که ابتدا مسلمانان را تکفیر می کنند و سپس آنها را به شیوه های وحشتناکی که میخواهند می کشند.

داعش زاییده ایدئولوژی خوارج است که همه مسلمانان را مرتد می نامند مگر خودشان، آنها فقط عده کمی را مسلمان می دانند که آنها پیرو عقاید خاص خارجی هستند، دیگر همه فرق را اعم از اشعری، ماتریدیه، احناف، شوافع ، حنابله و مالکیان را از اهل سنت و جماعت خارج میدانند.

دوستان قدیمی خوارج هم تنها علیه مسلمانان جهادرا اعلان می کردند، هیچکس نمی تواند ثابت کند که با کافران انگلیسی، فرانسوی یا غیر آن ها جنگیده اند، فقط با مسلمانان عثمانی، عراقی و حجازی جنگیده اند و بس.

در حال حاضرنیز در عراق، سوریه، سینا، نیجریا و بسیاری از جاهای دیگر داعش تمام توان خود را علیه مبارزان مسلمان به کار گرفته است، در سینای مصر نیز داعش وجود دارد، اما نه موشکی علیه اسرائیل شلیک کرده اند و نه تهدید شفاهی آنها را انجام نموده است.

تهدیدهای آنها تنها متوجه حماس فلسطینی است و آنها را تهدید به مرگ می کنند.

با درک این حقایق برای همه مسلمانان لازم است که تفکر عمیق بنمایند و سر خود را خوب خلاص نمایند  و کسانی که به دلیل نزدیکی فکری خود با داعش همدردی می کنند باید به این حقایق آشکار را با فکر عمیق مطالعه نمایند و از خود بپرسند که چرا داعش چرا آمریکایی ها را نمی کشد؟ و در کشور های کفری حمله نمیکند؟

عبدالله مسلم
Exit mobile version