چند سخن در باره خوارج!

اگر تاریخ ملت افغان مطالعه گردد،  در آن صورت هیچکس دل خوش نخواهد کرد تا بالای اینها اهداف شان را عملی کند، اگر ببینیم و انقلاب ۲۰ سال گذشته را مطالعه کنیم پس این معلوم خواهد شد که واقعاً هم بدون اسلام و شریعت  در اینجا هیچ قدرتی تاب نمی آورد.

شما دیدید بالای افغانها ده ها کشور کفری زور و نیرنگ خود را آزمایش نمودند مگر نتیجه ای نداد بلکه خودرا بالای شان خراب تر و ذلیل تر نمودند.

بناءً خوارج (دواعش کنونی)  از زمان پیغمبر (ع) شروع الی امروز، بلکه تا روز قیامت همین قسم خوار و ذلیل خواهد ماند اینها سابقه ای خوبی ندارند، دشمنان شریر و ذلیل امت اسلامی هستند اینها در جامه اسلامی همیشه قاتلین مسلمانها گشته و نامیده شده؛  برای اینها بدون از خودشان همه ای مردم کافر معلوم میشود.

از همین بابت در قتل و کشتار مسلمانها،  در جستجوی ثواب هستند؛ در حالیکه در قتل و کشتار مسلمانان به جای ثواب طعم عذاب را خواهند چشید.

خوارج در دامن اسلام لکه ای سیاهی است که پاک کردن آن بر هر مسلمان لازم و فرض است، فقط برای ما افغانها نه، بلکه برای همه ای مسلمین لازم است که درکشتار آنها،  جستجوی بهشت بکنند.

برای اینها در حدیث شریف (سگ های جهنم خطاب شده است) ولی اینها بدتر از سگها استند نشانه شان بگیرید، شکار کنید و از بین ببرید، در اینجا باید بنیاد اینها از بین برود قسم به الله در قتل اینها ثواب است، شما تاریخ اینها را نگاه کنید که اینها چه اندازه اعمال خبیث و شوم را در طول تاریخ مرتکب شده اند .

 اینها ده ها صحابه کرام را شهید ساختند، صدها تابعین و تبع تابعین  را شهید ساختند، هزاران مسلمان عام را شهید ساختند و حال هم مشغول هستند در تفرقه اندازی بین مسلمانها و از کشتار آنها لذت می‌برند.

برای ملت افغانها به کار است؛ بلکه لازم و فرض میباشد،  که برای هدف قرار دادن اینها با استخبارات نظام حاکم (امارت اسلامی افغانستان ) همکاری کامل خودرا دوام بدهیم،  تا این اجنبی ها بنام  داعش (خوارج) به سزای اعمال شوم شان رسانیده شوند.

هموطنان عزیز!

وقتیکه افراد شکمن را مشاهده نمودید،  در خانه های شان افراد مختلف و بیگانه رفت و آمد می نمود، بعد از اخذ معلومات در مورد آنان با استخبارات وضعیت را شریک سازید، اجازه ندهید در اینجا استخبارات و دست نشانده های کشورهای بیگانه (خوارج) به اهداف شوم شان دست پیدا کنند. بلی! شما در قسمت امنیت کشور، شهر و منطقه تان نقشی مهمی را ایفاء میکنید.

عبدالله مسلم
Exit mobile version