کلابُ أهلِ النار…!

نویسنده: محمد داوود مهاجر

«سگان جهنم» چه لقب برازنده‌ای است که پیغمبر اکرم -صلی‌الله‌علیه‌وسلم- به افراط‌گران خارجی (داعشی‌های فتنه‌گر)، چندصد سال پیش داده است.

در حدیث شریف آمده است که بهترین کشته همان است که توسط خوارج کشته می‌شود.

عَنْ أَبِي أُمَامَةَ ، يَقُولُ : شَرُّ قَتْلَى قُتِلُوا تَحْتَ أَدِيمِ السَّمَاءِ، وَخَيْرُ قَتِيلٍ مَنْ قَتَلُوا، كِلَابُ أَهْلِ النَّارِ قَدْ كَانَ هَؤُلَاءِ مُسْلِمِينَ فَصَارُوا كُفَّارًا. قُلْتُ : يَا أَبَا أُمَامَةَ، هَذَا شَيْءٌ تَقُولُهُ. قَالَ : بَلْ سَمِعْتُهُ مِنْ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ. (حسن صحيح)

ترجمه: و از أبي أمامة روایت است که میگوید: ( خوارج ) بدترین مرده گانی است که در زیر آسمان زمین کشته میشوند، و بهترین کشته شده گان کسانی هستند که این سگان جهنم آنانان را میکشند، ایشان زمانی مسلمان بودند اما بعداز اسلام خویش کافر شده اند، گفتم: ای أبو أمامة این همه را تو میگوی؟ گفت: خیر، بلکه این همه را از رسول الله صلی الله علیه وسلم شنیده ام.

داعشی‌های فتنه‌گر بهترین نوکر برای اجرای پروژه‌هایی هستند که یهود و نصارا هیچ گاه به آسانی نتوانسته اند انجام بدهند.

این دواعش در چند سال از عمر خود کاری کردند که هزاران لشکر یهود و نصارا نمی‌توانستند در جوامع اسلامی بکنند!

عراق را دو دستی به شیعه‌ها واگذار کردند و خودشان کشته شده و یا فرار نمودند!

هزاران مردم از جمله مرد و زن را به دشمنان تنها گذاشتند و رفتند!

ملت شام را دربدر کردند؛ صف‌های پیوستهٔ مجاهدان را پاره پاره نمودند و بعد از کشتن نخبگان جهاد، شام را نیز به روس و سگ‌بشار تحویل دادند!

و حالا نیز در افغانستان عزیز، تحت حاکمیت اسلام علمای نیک و زبده را ترور می‌کنند!

افسوس و صد افسوس به حال این فریب خوردگان!

الحمدلله بسیاری از فریب‌خوردگان برگشتند؛ اما افسوس است به حال کسانی که در صفوف دواعش خوارج عصر کشته شده و لقب «سگان جهنم» را از خود می‌کنند! الله متعال این قوم مضر و فتنه‌گر به اهل اسلام را چنان هلاک کند که قوم عاد را هلاک نمود! آمین یا رب العالمین.

عبدالله مسلم
Exit mobile version