گرگ‌زاده‌ی که آدم نشد!

محمدصادق طارق

از نظر سن، درک و عقیده‌اش خیلی خام به‌نظر می‌رسد اما دیگران به اسم رهبر، بال‌وپرش داده‌اند، از بدو تولد در گهواره‌ی بردگی آرمیده و تا امروز از خواب غفلت برنخواسته است، با الهام گرفتن از شاه‌کارهای (!) پدرش کلمه‌ای جز تباهی، بربادی، ویرانی، قتل و کشتار را در قاموس زندگی‌اش نمی‌بیند، عنصر حیاتش را در تباهی کشور می‌طلبد، از آشامیدن خون دیگران احساس لذت دارد و ویرانی را نسبت به آبادی‌ بیشتر دوست دارد.

کسی که به‌جای توکل بر خداوند به ناتو، آمریکا، اسراییل و فرانسه تکیه زده است، دقیقاً مانند پدرش که توکل بر خداوند را به‌بهای امضا نمودن پروتکول با قشون سرخ شوروی فروخت.

نوجوان خام‌اندیشه‌‌ای که رقصیدن به ساز هر کشور را پیشه‌اش ساخته است؛ گاهی اوقات چون سرمست باده‌نوشی آنان قرار می‌گیرد عزت، غیرت و غرور افغانی تمام ملت را زیر پای بیگانه‌گان قربانی می‌کند.

کسی که پس از پدرش با برنارد هنری، فرانسوی اسرائیل‌الاصل در ارتباط عمیقی فرو رفته و از اشارت مرموزش الهام می‌گیرد. به‌همین دلیل پس از آنکه امیدش از آمریکا و فرانسه قطع شد با مشوره‌ی برنارد هنری از اسرائیل، غاصب‌ترین حکومت جهان درخواست کمک علیه طالبان نمود.

روز چهارشنبه در گفت‌وگو با روزنامه عبری “معاریو” اظهار داشت: به کمک هر طرفی که بخواهد ما را حمایت کند از جمله اسرائیل نیاز داریم!. محور دائره‌ی ارتباطات آباء و اجدادش بر شوروی، فرانسه، آمریکا و ناتو می‌چرخید اما او در پی گسترش این دایره می‌باشد تا پای اسرائیل را نیز به سوی تباهی و بربادی کشور ما بکشاند.

گمان می‌برم مصاحبه چند مدت پیش را فراموش کرده باشد که در آن گفته بود: “پس از خروج آمریکا از افغانستان در سال ۲۰۲۱ احساس می‌کند به آن‌ها خیانت شده و رها شده‌اند” وقتی آمریکا رهای‌شان کرده باشد چه‌کسی تضمین می‌دهد که اسرائیل مکّار رهای‌شان نکند؟ و یا شاید به همین دلیل که آمریکا رهای‌شان کرده است دست به سوی اسرائیل دراز می‌نماید تا دست‌آویزی پیدا کند‌، مگر چنگ‌زدن به دست‌آویز آمریکا چه‌ اندازه مفید بود که حالا باید به دست‌آویز اسرائیل غاصب چنگ اندازد؟

می‌دانید گرگ‌زاده‌ چرا در پی معطوف ساختن توجه اسرائیل به افغانستان است؟ چون قبلاً به‌حیث گلایه از آمریکا گفته بود: “پس از آنکه طالبان در سال ۲۰۲۱ قدرت را به دست گرفتند، آمریکا توجه خود را از افغانستان به اوکراین و دیگر مناطق معطوف کرد” گویا اقرار می‌نماید که دامن سیاه جنگ، اشغال و کشتار نباید از افغانستان برچیده شود؛ چون آمریکا به این خواسته‌اش حاضر نیست لازماً باید اسرائیل را ترغیب نماید که وحشت اسرائیلی را از دائره انحصار در فلسطین بیرون نموده و به افغانستان نیز سهمی اختصاص دهد.

درخواست کمک از اشغالگران صهیونیستی اسرائیل جهت بربادی و تباهی کشور، نمونه‌ی علنی عداوت با باشندگان این سرزمین می‌باشد او می‌خواهد دوباره تاریخ پدرش را تکرار نماید و کابل را به ویرانه تبدیل سازد‌ اما کور خوانده است! طوری‌که دیگران از رسیدن به این آرزوی خام، ناکام شدند نسل دمبوره نیز این آهنگ را هرگز با چغانه و رباب شان کوک نخواهند کرد‌. ان‌شاء الله

عبدالله مسلم
Exit mobile version