گواهی بر خلاف داعش از جانب کسانی که از ایشان بر گشتند! /بخش اول

🔗 گواهی ابوذر العراقي:

🔹 ابوذر العراقي در آغاز در گروه ابو مصعب الزرقاوي رحمه الله تعالى بود، سپس با داعش یکجا شد مدت طویل در عراق بود و بعداً شام رفت، در آنجا اول مدیر اداری ولایت الحسکه شد و بعداً والی شهر میادین مقرر شد در آواخر از گروه داعش برگشت و در یک پیام ویدیویی از جرایم داعش پرده برداشت و واقعیت داعش را بر جهانیان آشکار نمود.

🔸 ابوذر العراقی میگوید: زمانیکه من والی میادین بودم یک مسئول محلی حزب احرار الشام نزد من پیام فرستاد که باید با هم ملاقات کنیم و مشکلات بین مجاهدین احرار الشام و داعش را رفع کنیم وقت ملاقات را متعین کردیم ملاقات را آغاز نمودیم و سر موضوعات مهم در بحث بودیم و خبر آمد که داعش در میادین بر مجاهدین احرارا الشام حمله کرده و تعداد زیادی از مجاهدین را شهید و زخمی کرده اند، من حیران شدم و با والی دیرالزور، عامر، الرفدان ملاقات کردم او مسئول عملیات انتحاری بود از او پرسیدم که چرا بر مجاهدین این عملیات را انجام دادید، آیا آنها مجاهدین مسلمان نبودند؟ عامر الرفدان در پاسخ فقط همین قدر گفت که این پالیسی ما (داعش) است، و مرا گفت که تو این امور را نمی فهمی من نزد ابو مصعب التونسي (مسئول شرعی دیرالزور) رفتم و شکایت کردم، و او نیز مجاهدین احرار الشام را مرتد گفت.

🔹 ابوذر العراقی در یک بیان ویدیویی بغدادی را چنین خطاب کرد “ای بغدادی از خدا بترس تو در روز قیامت از خون شهیدان و مشایخ مثل عبدالکریم ابن باز ، ابو مصطفی و ابو بكر السبعاوي چه جواب میدهی؟ آنها نصرت مجاهدین را میکردند و جرم ایشان فقط این بود که از بیعت تو انکار کردند”.

ابوذر العراقی میگوید: ای داعشی ها زمانیکه این پیام مرا می‌شنوید شاید بر من هم فتوای مرتد را صادر کنید قسم به الله من مؤحد استم، در برابر روافض و صلیبی‌ها جهاد کرده ام در هر محاذ عراق جنگیده ام و شما شاهد این همه چیزها هستید”.

#ادامه_دارد…

📚 کتاب: ارتش شیطان

عبدالله مسلم
Exit mobile version