یهود و اهداف شان

ماهر بلال

یهودیان/اسرائیل و رژیم صهیونیستی بدترین مردم جهان به شمار می‌روند، یهود همه چیز را منحصر به خود کرده‌اند تا اینکه می‌گویند فقط ما در بهشت خواهیم بود، دین یهود اساساً یک دین قومی به حساب می‌آید؛ اگر مسیحی یا تابع هر دین دیگری بخواهد دین یهود را قبول کند، تا زمانی که نسب خود را به یعقوب علیه‌السلام نرساند، دینش پذیرفته نمی‌شود زیرا آن‌ها معتقدند که در بهشت ​​فقط و فقط یهود خواهند بود و بس … هر چند این سخن کاملاً دروغ است، یهود سرنوشتی جز جهنم ندارند.

شغل اصلی یهود سحر و جادو است، آنها اکثر کارهای شان‌ را غالباً از طریق سحر، جادو و خرافات به دست می‌آورند و تفکر شیطانی خود را ترویج می‌دهند، علاوه بر این یهود مردمی بسیار ظالم، ستمگر و متکبر هستند که ظلم شان به نسل جوان محدود نمی‌شود بلکه زنان، کودکان و محاسن‌سفیدان قربانی ظلم و ستم یهود بوده و هستند، غالباً کودکان در شکم زنان باردار از ظلم آن‌ها رها نشده و قربانی ظلم شده‌اند.

یهود با همه ادیان عقده دارد اما عقده‌شان در برابر اسلام چندین برابر بیشتر است از آغاز اسلام تا کنون، مأموریت یهود این است که ریشه اسلام را از بین ببرند و یک نظام جهانی صهیونیستی/یهودی را جایگزین آن کنند و در دنیا فقط یهود باشند؛ این کار و رسالت آنهاست که بحمدالله هنوز موفق نشده‌اند و نخواهند شد.

از احادیث مبارک معلوم می‌شود که دجال لعین از قوم آنها خواهد بود و طرف‌دارانش یهود می‌باشند، در نخست با مسلمانان سپس با مسیحیان می‌جنگند زیرا آن‌ها در‌ پی قیام نظام دجالی هستند که تمام شهروندان و اتباع آن یهود باشند. من قبلاً یادآور شدم که یهود با همه ادیان کینه می‌ورزند اما عقده شان با اسلام بیشتر می‌باشد از همین‌رو اول با مؤمنان سپس به دیگران حمله خواهند کرد.

به دلیل آنچه‌ از احادیث مبارک حضرت ﷴ ﷺ معلوم می‌شود که دجال در آخر الزمان در میان یهود ظهور می‌کند آن‌ها از قرن‌ها قبل برای همه چیز آماده شده‌اند و منتظر هستند، برخی از علما بر این باورند که یهود دجال را ملاقات می‌کنند و از او مشوره می‌گیرند اما نمی‌توانند او را از زندان مستحکم خدا رهایی بخشند.

چون کار یهود جعل، فریب‌کاری و ایجاد دعوا در میان مردم است، در عصر حاضر یهود همه جهان را به جنگ آلوده کرده و همه به اشاره‌های آن‌ها می‌رقصند، هتلر بر این باور بود که: “اگر دو ماهی در قعر دریا با هم دعوا کنند یهود در آن دست دارند” که در این سخن هیچ شکی وجود ندارد.

در کتابی خواندم که یهود ابتداءً تمام پادشاهان را با دختران زیبا فریب می‌دهند و تمام اسرارشان را می‌گیرند تا آن‌ها را به برده‌گان خود تبدیل کنند، اگر توسط دختران به اهداف خود نرسند از حربه شراب کار می‌گیرند و‌ اگر باز هم موثر نبود آخرین حربه جادو و سحر است که یک زمانی این ظالمان پیامبر محبوب محمد صلی‌ الله علیه و سلم را نیز سحر کرده بودند اما خداوند متعال پیامبر محبوب خود را طلسم آنان نگذاشت و برای نجات وی سوره‌هایی را نازل کرد.

علی‌رغم تمام این نقشه‌ها، فریب‌ها و نیرنگ‌های یهود، مسلمانان امروز هم در جهان وجود دارند، نظام واقعی اسلامی بر یک جغرافیایی کوچکی حاکم است و با وجود همه تلاش‌های شان جوانانی وجود دارند که در فلسطین با یهود می‌جنگند؛ به این دلیل که خداوند متعال حافظ و پشتیبان دین خود است هر چند یهود تلاش ورزند و الهیت خداوند تعالی را انکار کنند؛ خداوند آن‌ها را در دنیا و آخرت سزا خواهد داد، نمونه زنده عذاب دنیوی کشتار یهود توسط مجاهدین حماس است.

مردمی که یهود انتظار جنگ از آن‌ها را دیگر نداشتند، اکنون در مقابل شان می‌رزمند؛ گروهی که ده‌ها سال یهود زحمت کشید و مطمئن شدند که دیگر روحیه جهادی ندارند، امروز خداوند آنها را بر یهود مسلط کرده است.

در پایان از همه مسلمانان می‌خواهم که به برادران فلسطینی خود به هر نحوی کمک کنند؛ چه مالی و چه جانی، در دعای خیر شان هیچ زمانی را آن‌ها فراموش نکنند.

 مجاهدین فلسطینی آنقدر که به کمک مالی نیاز ندارند که به کمک جانی نیاز دارند، پس سعی کنید به آنها کمک جانی کنید.

و ما علینا الا البلاغ

عبدالله مسلم
Exit mobile version