۲۴ اسد؛ تماشای بنیان مرصوص

ماهر بلال

نخست‌تر از همه، سومین سالگرد پیروزی امارت اسلامی و در مجموع حاکمیت حکومت اسلامی را به شما تبریک می‌گویم!

حمد و سپاس مخصوص خداوند متعال برای همه نعمت‌هایی است که ما را بهره‌مند ساخته است اما سپاس و حمد ویژه خداوند متعال را از این‌رو به جا می‌آوریم که ما را در تمام دنیا از تنها نظام اسلامی بهره‌مند نموده است.

اگر به تاریخ بنگریم، آن‌عده از قهرمانان گمنام را سربلند خواهیم یافت که برای رضای خداوند سرهای شان را فدا و برای بقای اسلام مبارزه کرده‌اند. در قرن بیست و یکم جوانانی بودند/هستند که راه سربازان گمنام اسلام را دنبال کردند و رضای خدا را به دست آوردند.

این قهرمانان واقعاً تاریخ اصحاب شجاع، سلف صالح و قهرمانانی را که خود را فدای منهج اسلامی کرده‌اند، زنده کردند. اگر چنین جوانانی در اوایل اسلام وجود داشتند که برای پایان دادن به کفر به سرهای خود اهمیت نمی‌دادند الحمدلله امروز نیز چنین جوانانی هستند که جوانی خود را فقط و فقط در راه اقامه دین خداوند فدا کرده و فریضه‌های جهاد و رباط را انجام می‌دهند.

با برپایی مجدد امارت اسلامی، نظر و تحلیل هر فرد دنیا این بود که ا.ا.ا با مشکلات بیشتری مواجه خواهد شد؛ در حوزه‌های امنیتی، اقتصادی و سایر حوزه‌های حکومت‌داری با افول مواجه خواهد شد و بار دیگر دولت را به دست مقامات فاسد تحویل خواهد داد اما خدا را شکر! خداوند همه افکار آن‌ها را اشتباه ثابت نمود و امروز سومین سال‌گرد پیروزی امارت اسلامی با موفقیت بیشتر به پایان می‌رسد.

قوت‌های جهانی پس از شکست نیروهای خود در افغانستان، گروه‌های تروریستی به نام‌های خوارج، مقاومت و غیره را برای ناامن ساختن افغانستان پشت‌سر گذاشتند تا به جهان نشان دهند که ا.ا.ا قادر به حکومت‌داری نیست اما باید به خاطر داشت که امارت اسلامی با کمک خاص خداوند و برکات مجاهدین امنیتی و دفاعی خود، امنیت افغانستان را چنان تقویت کرد که جهان انگشت به دندان شد. سیاست‌مداران بین‌المللی این امنیت بی‌سابقه را برای کشورهای ناامن ضرب‌المثل ساختند.

نیروهای مجاهد استخباراتی و دفاعی امارت اسلامی، گروه‌های استخباراتی قدرت‌های بین‌المللی را در نطفه خنثی کردند، سرهای داعشی‌های خوارج و رزمندگان مقاومت را له کردند، سرهای شان را بریدند و به سزای اعمالشان رساندند.

نیروهای ا.ا.ل در مدت کوتاهی تمامی لانه‌های داعشی‌ها را کشف و بر آن‌ها عملیات کردند؛ این بردگان فروخته‌شده را به حال خود رها نکردند. نیروهای قوی ا.ا.ا متشکل از مردانی هستند که در زمان اشغال برای پایان دادن به اشغال جان‌های خود را بر کف‌های شان گذاشته بودند و خود را برای دفاع از اسلام به هر نوع درد و زخمی آماده کرده بودند. امروز به برکت فداکاری‌ها و جان‌نثاری‌ها آن‌ها ما دارای یک نظام اسلامی هستیم. این جوانان هیچ هدف مادی نداشتند، یگانه هدف شان رضایت پرودگار و برپا نمودن نظام‌ اسلامی بود و بس.

امر خداوند متعال بود که: و أعدوا لهم ما استطعتم من قوة و من رباط الخیل ترهبون به عدوالله و عدوکم و آخرين من دونهم لاتعلمونهم الله يعلمهم. أنفال_۶۰
هرچه می‌توانید برای جنگ با کافران قدرت و اسب آماده کنید که دشمنان خداوند، دشمنان خود و سایر دشمنانی که آن‌ها را نمی‌شناسید و خداوند می‌شناسدشان، بترسانید.

جوانان شجاع فرمان خدا را اطاعت کردند و در مقابل کفر مانند اسب‌های آماده ایستادند، کفر و بردگان شان را شکست دادند و نظامیان کرایه‌شده شان را اهداف حملات مرصادی و قوی شان قرار دادند.

پس از فتح مبین ا‌گرچه نیروهای مسلح امارت اسلامی خسته بودند اما مانند سندان در برابر خوارج ایستادند، صفوف خود را سازماندهی کردند و دوباره با همه طبقات بدبخت به مبارزه پرداختند، اهداف آنان را خنثی نموده و قدرت فرزندان اصیل اسلام را به آنان نشان دادند.

ابو صارم
Exit mobile version