۲۴ اسد؛ روز شکست آمریکا و استقلال مردم افغانستان!

مفتی حماس انقیادی

آزادی نعمت بزرگ الهی یی است که آنرا شامل حال انسان های غیور مینماید، آزادی چنان فرمولی است که به انسان ها احساس زندگی جدید و شیرین را می دهد.

آزادی متعلق به مردم هر کشور و جامعه است، برخوردار بودن از حاکمیت ملی، تداوم سیاسی و تمامیت ارضی و رهایی از استعمار و اشغال کشور های خارجی را آزادی میگویند، این حق هر کشور است که خود آزادی داشته باشد و تمام ملت از لذت آزادی برخوردار شوند.

در سال (۱۳۸۰) ه‍‌ش نیروهای آمریکایی به کشور عزیز ما حمله کردند و سرزمین ما را اشغال نمودند اما مجاهدین راستین و مردم ما که از نظر شجاعت و شهامت سرشار از ایمان بودند؛ به شدت از کشور خود پاسداری نمودند و افغانستان را از دست اشغالگران آزاد کردند.

افغان ها که هرگز نمی خواهند تحت استعماری بیگانگان زندگی کنند؛ همین بود که با دست خالی در مقابل آمریکای مستکبر وارد میدان جنگ شدند و آنان را شکست بزرگی دادند که بالآخره در ۲۴ اسد سال ۱۴۰۰ هجری قمری استقلال کشور اعلام شد و در افغانستان یک نظام کامل اسلامی حاکم گردید.

آمریکایی ها ۲۰ سال تمام در افغانستان با همراهی بردگان داخلی خود جنگیدند، نابسامانی های زیادی مرتکب شدند، بیگناهان بیشماری را به شهادت رسانیدند، مردم عام ما بدبختی های گوناگونی را تجربه نمودند، و آنان از هیچ نوع وحشت دریغ نورزیدند، چنان وحشتی که هیچ یک افغان و مسلمان آنرا نمیبخشد.

تجلیل از سومین سالگرد آزادی ۲۴ اسد؛ وجیبه ملی و میهنی همه مردم افغانستان است که در این روز فرخنده و پرافتخار شرکت کنند و دستاوردهای جاودانه قهرمانان و سربازان خود را توصیف کنند و از همینجا دست برادری و وحدت را به یکدیگر بدهند تا برای افغانستان توسعه یافته و آباد؛ گام برداشته شود.

بیایید! از روز آزادی تجربه و بیاموزیم، راه قهرمانان خود را بپیماییم، آنان کشورمان را آزاد نمودند ما باید آبادش کنیم، سرزمین خود را احترام نماییم و دیگر نگذاریم تا دشمنان در سرزمین ما بازی کنند.

سومین سالگرد آزادی بر مردم مؤمن افغانستان و غازیان خسته‌ناپذیر مبارک باد!

ابو صارم
Exit mobile version