۲۴ اسد به نام شکست آمریکا

صفت الله سیاح

زمانی که تمام دنیا تک‌قطبی شده بود و کفار به رهبری آمریکا برای نابودی اسلام و مسلمین موضع قوی گرفتند؛ کسانی هم بودند که به شکست آمریکا عیناً مثل وحدانیت خداوند عقیده و باور داشتند.

خویشاوندان، همسایه‌گان، سخن‌وران، معلمان و سایر مردم هرچه به آنها گفتند که شما با آمریکای که بر تمام جهان حکومت می‌کند، نمی‌توانید بجنگید و در این مبارزه پیروز نمی‌شوید، اما آن‌ها به جای اینکه ضعیف و نا امید شوند، قوی‌تر می‌شدند.

آنها پیروان واقعی اولین مردم امت در قرن چهاردهم بودند که خداوند متعال در باره شان فرموده است:
(الَّذِينَ قَالَ لَهُمُ النَّاسُ إِنَّ النَّاسَ قَدْ جَمَعُوا لَكُمْ فَاخْشَوْهُمْ فَزَادَهُمْ إِيمَانًا وَقَالُوا حَسْبُنَا اللَّهُ وَنِعْمَ الْوَكِيلُ)
[آل عمران / ۱۷۳]

با جود این‌که هواپیماهای B52 بالای سرهای‌شان پرواز می‌کرد، توسط موشک‌های کروز از دریاها هدف قرار می‌گرفتند و روی زمین خانه‌ها و قریه‌جات برای شان مثل آتش بود؛ به این امر خداوند متعال ایمان راسخ داشتند که: (وَلَاتَهِنُوا وَلَاتَحْزَنُوا وَأَنتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِن كُنتُم مُّؤْمِنِينَ [آل عمران / ۱۳۹]

همان بود که به جای تعظیم در برابر طاغوت جهانی، راه جهاد و مبارزه را انتخاب کردند. آمریکا و متحدانش برای نابودی اسلام و مسلمانان چنان تیز و بیرون آب دایره جنگیدند که حتی قوانین جنگی خود را زیر پا گذاشتند، اما وقتی فهمیدند که با افرادی که ایمان شان فولادی است، سروکار دارند؛ در جنگ فیزیکی شکست خود را پذیرفتند.

اما پس از شکست در جنگ فیزیکی، جنگ فکری را چنان تشدید بخشیدند که در مدت کوتاهی صدها کانال تلویزیونی، رادیویی، روزنامه‌ها و مجلات را به مناطق دوردست رساندند که علیه موازین ارزش‌های اسلامی، فرهنگ و جامعه افغانی تبلیغ می‌کردند‌‌. اینها همه چیزهایی بود که آمریکا می‌خواست ملت را توسط آن شکار ذهنی کند و تحت استعمار فکری قرار دهد.

اما الحمدلله! حمایت مردم مجاهد افغانستان و استقامت مجاهدین سبب شد که گلیم جنگ فکری را نیز جمع کنند، کشور ما از تهاجم کامل فیزیکی و فکری رهایی یابد و آمریکا و متحدانش ذلیل و شکست خوردند.

معجزه شکست احزاب را خداوند متعال در اینجا دوباره تکرار کرد؛ خداوند باد ظاهری را بر احزاب مسلط نمود که آنها را مجبور به فرار کرد، اما بر احزاب قرن چهاردهم باد باطنی را مسلط نمود که قلب‌های آنها را تکان داد و شکست خوردند.

ابو صارم
Exit mobile version