بنده دیروزی طاغوت؛ امروز غیر از خود مسلمانی نمی‌بیند!

زبیر عاطف

تمام مطالب تبلیغاتی خوارج خراسان اعم از مقاله‌ها، پیام‌های صوتی، ویدئوها و کتاب‌ها بر محور تکفیر مسلمانان به جز خودشان می‌چرخد، اما بیایید امروز پژوهش نمائیم فردی که این مواد تبلیغاتی را از نظر می‌گذراند کیست و سابقه‌اش چگونه است؟

سلطان عزیز عزام در راس اداره تبلیغات قرار دارد که مسئولیت تهیه، تنظیم و نظارت بر مواد رسمی تبلیغاتی خوارج خراسان را عهده دار میباشد.

با نیم‌نگاهی به نشر کتاب‌های تحت نظر وی چنین معلوم می‌شود که او مسلمان سخت‌گیر و بسیار قوی باشد، اما حقیقت این است که اگر او را بر اساس موقف و فتوی فعلی خودش وزن‌ نمائیم تنها هفت سال پیش مسلمان شده است، سلطان عزیز را از این‌رو مسلمان ۷ ساله نامیدیم که ۷ سال پیش کارهایی را انجام می‌داد که بر اساس نظریه گروه فعلی او انجام‌دهنده‌اش مرتد و خارج از دائره اسلام می‌باشد، عزام چه کارهایی را انجام می‌داد؟ در ذیل مینویسیم:

خوارج معاصر عموماً بر این باور اند که هر کس در نظام‌هایی که بر خلاف عقیده آنها ایجاد شده است، مسئولیت بپذیرد کافر و مرتد است، آنها به‌ویژه در تکفیر نمودن کسانی که نقش عمده‌ای در شکل‌گیری و ثبات رژیم «طاغوتی» دارند، جدی هستند.

عزام هفت سال پیش خودش در کمیسیون انتخابات اداره قبلی کابل وظیفه اجرا می‌نمود؛ مردم را به رای دادن تشویق می‌کرد و با موسسات خارجی نیز کار می‌کرد، نام‌برده در یکی از کتاب‌هایش اعتراف می‌کند که معاش وی به دالر بود.

عزام شاعر بود و شعرهایش هنوز در آن مجلات ادبی وجود دارند که در صفحه اول آن عکس یک زن نامحرم می‌باشد او در رادیوهای مختلف ولایت ننگرهار از جمله سپین‌غر و رادیوی صدای اصلاح کار کرده است.

تکفیر کننده فعلی مسلمانان از طرف‌داران سرسخت یک درامه ترکی به اسم “د درې مورچل” بود تا اینکه نام اکاونت اصلی فیس‌بوک خود را به نام یک تن از کرکتران درامه مذکور تبدیل ساخت و عکس او را روی آن قرار داد.

ببینید! امروز فردی که خودش برای حکومت طاغوت کار می‌کرد مجاهدینی را تکفیر می‌نماید که در زمان یاری و خدمت او به طاغوت، آنان در سنگرهای داغ مبارزه علیه طاغوت؛ می‌جنگیدند.

امروز خادم سابق طاغوت و سرباز خط مقدم آن؛ مجاهدینی را که علیه طاغوت می‌جنگید، تکفیر می‌کند، امروز کسی که در رادیوها قصه و شعر عاشقانه می‌گفت و با زبانش به منکر می‌پرداخت، با همان زبان با یک لحن غیرمناسب همه مردم را به جز گروه خود تکفیر می‌نماید. تمام گروه خوارج از این‌گونه افراد منفور، دورو و پست‌فطرت تشکیل یافته است، ما فقط یک نفر را از روش منحرف آنان در قالب مشت نمونه خروار ذکر کردیم بقیه قضاوت را به خوانندگان می‌سپاریم.

عبدالله مسلم
Exit mobile version