داعشی‌های خوارج به نام غزه و طوفان الاقصی از مردم پول جمع‌آوری می‌کنند

فریب دادن به مردم با استفاده از نام مبارک اسلام و مصائب مسلمانان از عادت‌های همیشگی خوارج معاصر بوده است. اخیراً فعالان مطبوعاتی این گروه انحرافی به جمع‌آوری پول به اسم مسلمانان و عملیات طوفان الاقصی روی آورده‌اند.

 

اداره مجریات الاحداث رسانه غیر رسمی داعشی‌های خوارج است که به طور غیرمستقیم به تبلیغات به نفع داعش می‌پردازد و اخبار و مواضع آن‌ها را منتشر می‌کند. اداره مذکور از ماه مارچ گذشته کمپینی به نام “البیان المرصوص” آغاز کرده است که در آن از مردم می‌خواهد تا از مسلمانان غزه و عملیات طوفان الاقصی حمایت مالی کنند. مجریات الاحداث همچنین تصاویری از برخی کمک‌ها را برای تشویق مردم منتشر کرده‌ است.

 

داعشی‌های خوارج در حالی به نام غزه و عملیات طوفان الاقصی پول جمع می‌کنند که همه سازمان‌های جهادی فلسطین و حامیان شان بر اساس عقاید خوارج کافر هستند. با نگاهی به موقف خوارج می‌توانیم گفت که این گروه فتنه‌جو همچنان از مصائب مسلمانان سوء استفاده می‌کند؛ به نام آن‌ها پول جمع می‌کند اما اهداف شوم خود را برآورده می‌سازد زیرا داعشی‌های خوارج پول‌هایی را که به نام اسلام، حمایت مؤمنان و جهاد جمع‌آوری می‌کنند در کارهایی که باعث بدنامی اسلام و جهاد و شکست بیشتر مؤمنان می‌شود، مصرف می‌کنند. نباید فراموش کرد که خود داعشی‌های خوارج بارها شکایت کرده‌اند که مسئولان داعش از کمک‌های مالی جمع‌آوری شده به نام آن‌ها استفاده‌جویی شخصی کرده‌اند.

ابو صارم
Exit mobile version