به استهزاء گرفتن مفاهیم هجرت و قتال

تبصره کنونی

 

گروه خوارج سرطانی برای امت است و مسلمانان را به سوی پرتگاه هلاکت سوق می‌دهند. آن‌ها که هر دلیلی برای تبرئه خود ارائه می‌کنند با همان دلیل دقیقاً خارجیّت خود را ثابت می‌کنند. طوری‌که پیامبر اکرم صلی الله علیه و سلم هزار و چهارصد سال قبل پیش‌بینی نموده و راجع به خوارج فرموده بود: “یَقرَٶُونَ القُرآنَ یَحسَبُونَ أنَّهُ لَهُم وَ هُوَ عَليهِم” (خوارج قرآن را به گونه‌ای تلاوت می‌کنند که گویی مورد تائید آن قرار گرفته‌اند در حالی که همین قرآن دلیل بطلان آنها خواهد بود).

 

خوارج خراسان در پیامی که آن را به مناسبت عید سعید فطر گذشته منتشر کرده‌اند، از مسلمانان جهان خواسته‌اند که هجرت، قتال و پناه بردن به خوارج را عملی نمایند. هجرت و قتال از مفاهیم مقدس دین مبین اسلام اند اما اگر به استفاده کنونی خوارج از این واژه‌ها دقت کنیم در واقع آن‌ها مفاهیم هجرت و قتال را به سخره گرفته‌اند. نعوذ بالله!

 

هجرت از دارالکفر به دارالاسلام صورت می‌گیرد؛ خوارج تمام دنیا را دارالکفر می‌نامند، فقط محلی را دارالاسلام می‌گویند که خودشان حضور و اختیار دارند، آن‌ها وقتی مردم را به هجرت به‌سوی دارالاسلام دعوت می‌دهند باید مکانی داشته باشند که شرایط دارالاسلام را دارا باشد. آن‌ها بر کدام ساحه خراسان اختیار دارند؟ بر جای دیگری جز محل خواب و غذای خود کجا تمکین دارند؟ آیا دارالاسلام فقط اتاق خواب و خانه سه در چهار متری آن‌ها در خراسان است؟ اگر اتاق خواب خوارج دارالاسلام نباشد و همچنان مردم را به هجرت دعوت می‌دهند آیا این تمسخر به مفهوم بزرگ هجرت نیست؟

آن‌ها مردم را برای جنگ در خراسان (که بیشتر در افغانستان متمرکز اند) دعوت می‌دهند در حالی که بحث‌هایی بین واعظان خود ایشان در مورد جواز قتل و قربانیان دعوا به حد تکفیر رسیده است.در مورد جواز قتل و قربانیان دعوا به حد تکفیر رسیده است. آن‌ها با چه کسانی و بر اساس فتوای چه افرادی در خراسان می‌جنگند؟ در افغانستان با مردمی درگیر نزاع اند که مفاهیم هجرت، جهاد و قتال را از آن‌ها آموخته‌اند!.

 

به آن‌ها اجازه فساد تحت نام مقدس جهاد و مبارزه در افغانستان توسط شخصی داده می‌شودبه آن‌ها اجازه فساد تحت نام مقدس جهاد و مبارزه در افغانستان توسط شخصی داده می‌شود که تقریباً هفت سال پیش زیر چتر “طواغیت” پاکستانی زندگی می‌کرد و نام جهاد را به زبان نمی‌آورد (و اگر به موقف فعلی‌اش نگاه کنیم هفت سال پیش خودش کافر بوده است) فتوای جواز فساد توسط شخصی منتشر می‌شودتوسط شخصی منتشر می‌شود که چند سال پیش خودش خادم طاغوت بوده است.

 

و تطبیق کنندگان فتوای فساد نیز آن دسته از احساسات‌گرایان خام فکری هستند که تازه نام اسلام را شنیده‌اند و گذشته شان پر از فحاشی و بی‌دینی است.که تازه نام اسلام را شنیده‌اند و گذشته شان پر از فحاشی و بی‌دینی است. فقط سفهاء الاحلامی مانند خود خوارج فریب این پیام‌های مضحک، بی‌معنی و مزخرف تمسخر به مفاهیم مقدس دین مبارك اسلام را می‌خورند – که عاقبت فریب خورنده‌گان نیز مانند خوارج قبلی از جمله خاسرین خواهد بود. خداوند متعال هر مسلمان را از هچین‌ حالتی نجات ببخشد.

ابو صارم
Exit mobile version