ایجاد داعش برای چه؟ عمر خراسانی

داعش یک پدیده جدید، خطرناک و افراطی در آغاز قرن بیست و یکم بود که ایجاد شد. پس از سقوط خلافت عثمانی، دشمن راحت ننشست، بلکه تمام تمرکز به این داشت که چگونه از عروج مجدد، اتحاد و حاکمیت امت اسلامی جلوگیری کند، به‌ همین منظور دست به تخریب اسلام در کسوت اسلام زد.

 

همزمان با سقوط خلافت عثمانی تلاش‌های بیداری اسلامی معاصر توسط علامه سید جمال الدین افغان آغاز شد؛ جبهه‌های مختلفی شکل گرفت اما تنها موقعیت دفاعی ضعیفی داشتند، به دلیل گسترش نشنلیزم و ​​سایر افکار مسموم آنها اتحاد قدیمی را دوباره حاکم نکردند.

 

در سلسله این سازمان‌های نجات‌دهنده تنظیم القاعده پایه‌گذاری شد، این گروه با فعالیت‌های نظامی خیلی سریع، اسلام و نظام اسلامی را در جهان به عنوان یک جهت به جامعه بین‌المللی معرفی نمود. از آنجائیکه غرب، دین مبین اسلام را از قبل تحت پوشش اسلامی نابود می‌کرد، به منظور جلوگیری و حذف فعالیت‌های این سازمان؛ سازمانی مشابه اما افراطی و بی‌هدف را برای بدنامی نظام اسلامی تأسیس کرد.

 

این سازمان تأسیس شد اما یهودیان در تأسیس آن همکاری مالی و تجهیزاتی کردند؛ قبلاً افکاری را با نام‌های مختلف برای قدرت انسانی و بشری آن تربیت کرده بودند که به دلیل افراط‌گرایی شدید، برای جنگ در صفوف داعش آمادگی خوبی داشتند.

 

پس از تأسیس، دلیل دوام گروه خوارج این بود که پول و سلاح های زیادی توسط یهودیان به آن‌ها داده می‌شد، علاوه بر آن نیروی انسانی‌اش توسط برخی گروه‌ها که در تفکر خود شبیه داعش هستند، فراهم می‌شد. آن‌ها جوانان را به اسم بیداری اسلامی چنان افراطی تربیه می‌کنند که قابل استفاده در داعش باشند.

 

مسلمانان برای نابودی داعش با امکانات اندک خود تلاش می‌ورزند تا آن را از بین ببرد و در از بین بردن این‌ گروه تا حد زیاد موفق شده‌‌اند؛ اما اگر برخی از احزاب (که ما یادآوری نمودیم) نبودند، خیلی وقت پیش این فتنه از بین رفته بود.

 

به امید نابودی همه گروه‌ها و احزاب غیر اسلامی در لباس اسلام!

عاصم جلال
Exit mobile version