داعش یک گروه اجیر فیصل اسامه

داعش به ابزاری برای جلوگیری از پیشرفت کشورها تبدیل شده است که کشورهای منطقه و جهان آن را به عنوان آخرین گزینه، انتخاب و تامین مالی می‌کنند.

 

داعش جوانان را به نام دین جذب و سپس آن‌ها را به بیراهه می‌کشاند. از آنجائیکه تعداد پیروان اسلام از هر دین دیگری در جهان بیشتر است و حاضر اند برای دین هر گونه فداکاری را متحمل شوند لذا داعش با این شعار نفوذ خود را گسترش می‌دهد، اما به محض آمدن به میدان، جوانان دوباره با عجله برمی‌گردند، حتی برخی از آن‌ها توسط خودشان کشته می‌شود.

 

در افغانستان نیز پس از حاكمیت امارت اسلامی در زمينه‌های نظامی، سياسی، علمی، فرهنگی، اقتصادی و صنعتی پيشرفت‌های زيادی به وجود آمد اما جهان از هر يك از اين حوزه‌ها بيم و ترس داشت زيرا اگر امارت قوت بگيرد از یک طرف میدان جنگ‌های نیابتی آن‌ها از بین می‌رود و از طرف دیگر میدان رقابت آن‌ها به پایان می‌رسد.

 

به تلاش برای دور نگه داشتن نظام از ثبات و استحکام پرداختند، که برای آن راهی جز گزینه داعش نداشتند.

 

اکنون داعش در تلاش است تا زیربناهای ما را نابود کند اما این را به یاد داشته باشد که با یک نظام دموکراتیک مخالفت نمی‌کند، بلکه در مخالفت با نظام اسلامی می‌باشد، هرگز با اشاره بیگانه‌گان به هدف نمی‌رسد و برای همیشه در خواب مرگ فرو خواهد رفت.

عاصم جلال
Exit mobile version