پرده ای چرکین به نام داعش

انس مالک

گروه و سازمان داعش در واقع به عنوان یک پرده ای چرکین بر زیبایی اسلام انداخته شده بود، که خوشبختانه جهان و بخصوص مسلمانان متدین به این قضیه به زودترین فرصت متوجه شدند و این پرده چرکین را از روی نام زیبای اسلام برداشتند.

داعش با قرار دادن نام مبارک اسلام بر پسوند اسم حرکتش در پی این بود که از این منظر جایگاهی کسب کند و مردم را در اطراف خود جمع کند، ولی لله الحمد که این مکر آنها به شکست مواجه شده و پلیدی و چرکین بودن اهداف آنها برای همه هویدا گشت.

غربی ها در پی این بودند که به وسیله داعش دیوار محکمی میان مردم و اسلام بکشند و نگذارند که روند رو به رشد اسلام پذیری از سوی مردم غرب بیشتر رشد کند و مردم جذب و دل باخته اسلام گردند.

با طراحی طرح داعش و گسیل داشتن آن به سوی کشورهای اسلامی، به این تفکر شدند که اندیشه اسلامی را خشونت بار تلقی نموده و بازتاب آن را جهانی سازند.

و هیچ گزینه ای برای این قضیه بهتر از داعش نبود.

در واقع داعش با این طرفند جنگ رسانه ای را در مقابله با روند رو به رشد اسلام پذیری در جهان و بخصوص در غرب به راه انداخت.
در حقیقت دشمنان اسلام می خواهند از این وضعیت به وجود آمده توسط داعش، پرده ای چرکین بر روی اسلام بکشند و دیواری محکم بین مردم و اسلام قرار دهند و با زبان حال و قال به آن ها بگویند: اسلامی که داعیان دین و علمای اسلامی آن را تبلیغ می کنند و از آن دفاع می کنند اگر روزی به قدرت برسد دولتی همانند داعش را برایتان ایجاد می کند و شریعت و قوانین اسلامی را این چنین اجرا می کنند و خلیفه ای مثل رهبر آن را به عنوان رهبر و حکمران تعیین می کنند، حال اختیار با خودتان است که هر راهی را می خواهید انتخاب کنید.

غربی ها که در این قضیه نقش پر رنگی داشتند، در حقیقت در پی این بودند که بتوانند داعش را به عنوان نمونه برای جهانیان از حاکمیت قدر اسلامی نشان دهند.

و برای مردم بفهمانند که اگر در پی ایجاد نظام اسلامی و حاکمیت نظام سیاسی اسلام هستید، پس متوجه باشید که نظام هایی که اسلام در آن حاکم باشد؛ ظلم و بربریت و دهشت و وحشت داعش را به همراه خواهند داشت.

در واقع داعش با این سیاه کاری و تباهی هایی که نمود و در حال ادامه دادن آن است، هیچ پیوندی با اسلام نداشته و پیوند اسمی خود را نیز قطع کرده است.

ابو صارم
Exit mobile version