جبهه بغاوت؛ ماشین تبلیغاتی جدید خوارج داعش!

ابو اسامه الخراساني

گروهک خوارج داعش را می‌توان آخرین حربه آمریکا برای مقابله با فتوحات روزافزون شیرمردان امارت اسلامی خواند، زیرا در زمانی‌که آمریکای طاغوت دانست که نمی‌تواند با اجیران جمهوریت به مقابله امارت اسلامی برود و بی‌کفایتی اداره کابل بیش از هر زمان دیگری برایش هویدا گشت پس به‌فکر چاره‌ای دیگر شد و مکر دیگری روی دست گرفت.

از همین جهت داعش خراسان را به‌وجود آورد و تمام راه‌های رشد این غده سرطانی فراهم نمود تا اید بتوان با استفاده از این نیروی جدید در مقابل مجاهدین سربرکف امارت اسلامی قد علم نماید و نظام فرسوده جمهوریت و دستاوردهای نامبارک‌اش را حفظ نماید.

اما لله‌الحمد همانطور که غلامان جمهوریت در مقابل مجاهدین زانو زدند، فریب‌خوردگان مکتب خوارج نیز تاب و توان مقابله علیه فرزندان واقعی اسلام را در خود ندیدند و زودتر از آن‌چه انتظارش را داشتند قلع‌وقمع شدند.

بعد از فتح افغانستان اما علی‌رغم شکست کامل داعش خراسان و در اختیار نداشتن حتی یک وجب از خاک افغانستان، با آن‌هم دنیای‌کفر و در رأس‌شان آمریکای جنایت‌کار دست از تبلیغ این فرزند ناخوانده‌اسلام برنداشته اند و در هر نشست و رویدادی، دنیا را از خطر این گروه هشدار می‌دهند، حال‌آنکه داعش خراسان به‌مراتب ضعیف‌تر از تمام رهروان این‌گروهک مفسد در جهان است، بگونه‌ای که حتی گراف فعالیت این گروهک در کشورهای کفری نیز بالاتر از افغانستان است.

از زمان روی‌کار آمدن نظام اسلامی در افغانستان، در کنار خوارج داعش‌، بغاوت‌گران و یا تفاله‌های جمهوریت نیز گهگاهی دست به‌اعمال تخریبی می‌زنند و سبب هلاکت خود می‌گردند، مدتی قبل نیز خبر اتحاد میان این دو گروه منتشر شد، اتحادی‌که بخاطر تفاوت دیدگاه‌ها و شعارهای پوشالی این دو گروه هیچ‌کس انتظارش را نداشت اما یکی‌بودن بادران‌شان سبب‌شد تا فریب‌خوردگان این دوجماعت علی‌رغم تمام اختلافات‌شان کنار یکدیگر علیه نظام اسلامی ایستاده شوند.

با آنکه اتحاد میان این دو نیز نتوانست کاری از پیش ببرد و نقشه‌کفرجهانی را برای تضعیف نظام اسلامی به اجرا درآورد، با آن‌هم هرزگاهی در راستای منافع یک‌دیگر قدم بر می‌دارند تلاش‌هایی هرچند ناکام، انجام می‌دهند.

در آخرین اقدام نیز جبهه بغاوت با تأسی از آمریکا کمپاین تبلیغاتی متحدش یعنی داعش را بر عهده گرفته است و با نشر بیانیه‌ای برای ایجاد ترس و وحشت میان ملت افغانستان و بزرگ‌ جلوه دادن این گروهگ شکست‌خورده، ادعا نموده است که در روزهای آینده حملاتی علیه اماکن دیپلوماتیک و نمایندگی‌های کشورهای منطقه انجام می‌شود.

ادعایی‌که جز جنبه تبلیغاتی نمایانگر امر دیگری نیست و با یقین کامل می‌توان گفت که امنیت تمام اماکن دیپلوماتیک اکنون بیش از هر زمان دیگری تامین است و برای هیچ فسادپیشه‌ای فرصت انجام اعمال تخریبی داده نخواهد شد.

ابو صارم
Exit mobile version