داعش؛ پروژه جدید و خطرناک جهت تضعیف اسلام

سعید الأفغاني

قبل از قرآن، تمام کتاب‌های آسمانی منسوخ شده‌اند اما در زمان خود، هر کتاب و صحیفه آسمانی حق بود که پذیرش آن لازم و منکر آن کافر دانسته می‌شد. اما با آمدن نماینده جدید دیگری از جانب خداوند متعال، پیروان دین قدیم آن دین را ترک می‌کردند و همه به سوی دین جدید فراخوانده می‌شدند؛ حالا پرسش اینجاست که چه نیازی به دین جدید احساس می‌شد؟

بزرگ‌ترین دلیل این‌ بود که با گذشت زمان، ماهیت اصل دین تغییر می‌کرد و مردم منحرف می‌شدند، به همین دلیل فساد به نام دین به اوج خود می‌رسد. اما بزرگ‌ترین زیبایی دین مبین اسلام این‌ست که هیچ کس نمی‌تواند آن را تا روز قیامت تغییر دهد، زیرا خداوند وعده حفظ آن را داده است.

برای دین مقدس اسلام نیز دشمنانی وجود دارند که در تلاش هستند تا ماهیت واقعی آن را پنهان کند. پروژه‌های زیادی را به همین منظور راه‌اندازی کرده است اما الحمدلله همه آن‌ها با شکست مواجه شده‌‌اند.

در نهایت آن‌ها جهت معرفی نادرست اسلام، تخریب جهاد، به شهادت رساندن علما و از بین برداشتن مذاهب، گروه نیابتی و فتنه‌جوی به نام داعش ایجاد کردند.

داعش آن‌قدر جهاد را بدنام خواهد کرد که هیچکس حاضر به خدمت در این راه نباشد؛ همه مجاهدان و علمای خوب را به شهادت خواهند رساند که دشمنان اسلام در این مورد از هیچ نوع همکاری با داعش دریغ نخواهند ورزید.

جنگ با القاعده و امارت اسلامی، شهادت شیخ انصاری صاحب و شیخ رحیم الله حقانی تقبلهما الله نشان می‌دهد که داعش تا چه اندازه در این زمینه با دشمنان اسلام همکاری کرده است.

ما اسلام را در دائره مذهب محدود نمی‌دانیم، بلکه جهت اجرای صحیح شریعت و نجات خود از گمراهی توسط همه علما گفته شده است که پیروی از یکی از چهار مذهب حق را داشته باشیم تا در حضور و وجود علماء خود را از هر نوع فتنه و اختلاف محفوظ نگهداریم اما این گروه تلاش دارد که چگونه این شیوه اجرای صحیح دین را از بین ببرد و مسلمانان را در یک موقعیت متعارض و مجهول گرفتار کند.

اعضای داعش از شرک و وجوب قتل پیروان مذاهب صحبت می‌کنند، در حالی که خودشان غافل از مذهب، برای اهداف یهودیان کار می‌کنند و دین را از بین می‌برند. آن‌ها هرگز به این هدف خود نخواهند رسید که با گرفتن مذهب، دین را از ما بگیرند؛ در هر زمان با عکس‌العمل شدید مواجه خواهند شد همانطور که اکنون در افغانستان در حالت نابودی قرار دارد.

ابو صارم
Exit mobile version